Torstein87 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei, jeg kjøpte meg en ny Samsung I8510 "Innov8" i forrige uke, og er strålende fornøyd med telefonen, bortsett fra en ting. Telefonen mister kontakten med nettet -hver- natt, så jeg må skru den av og på igjen for at den skal koble til på nytt, men da er den tilkoblet hele dagen.. Det jeg lurer på er om dette er et problem med telefonen, eller med operatøren (OneCall, da jeg hadde et lignende problem med min gamle Viewty der jeg av og til ikke kunne motta meldinger eller samtaler. Er det noen som har hatt et lignende problem, eller kan tenke seg en løsning på dette? Lenke til kommentar
Torstein87 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Snakket med OneCall og problemet var at telefonen prøvde å skifte nett, når jeg så satt den på manuel styring av operatør ble alt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå