osse-mon waits for alice Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Dette er en av de mest fantastiske telefonene jeg noen sinne har hatt. Glad Einar kunne teste den Og jeg tror dette er den beste telefonen som noen sinne er lagd! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ingen som har sett disse nyoppussete eksemplarene på ebay? Søk på Nokia refurbished Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dette er den telefonen jeg har vært mest glad i gjennom hele min mobilkarriere fra Motorola Microtac til HTC HD2. Den var fantastisk. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Så en slik montert(i holder)i en politibil for kort tid siden(par uker). Noen som kan bekrefte at de fortsatt bruker slike? Mener også å ha sett en Taxi i Molde som har en slik. Hadde en slik. Husker jeg kunne bruke den som internett modem med et svindyrt telenor abbonnement. Hadde en seksjon hvor en kunne lagre ting som en ville holde skjult med et passord. Kom på at jeg synes forgjengeren 6210 var mer revolusjonerende. Det var en av de første som kunne lagre mer enn 10 meldinger. Endret 21. november 2010 av Mark9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg