Gjest Guest_James_* Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei, jeg er da en gutt på 16 år som har et lite problem. Jeg har et stort problem med å pisse foran eller mens andre er i rommet. Feks pissoar på offentlige toalett, det går bare ikke... Uansett hvor mye jeg må pisse eller hvor mye jeg presser eller slapper av, kommer det ingenting. Men med en gang jeg er alene, går det helt fint. Jeg har ingen komplekser med kroppen min eller "lillemannen", så jeg er ikke flau eller noe... Så hva kan være problemet? Tar feks en episode som skjedde i helga: Var på en fest, og var sammen med dama på do, og så bestemte jeg meg for å pisse, men kom ikke en eneste dråpe... Så hun gikk ut av doen, og sekundet hun lukka døra etter seg klarte jeg å pisse... Utrolig rart. Hva er galt? :/ Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Eneste tilfellet jeg kommer over er at du har prestasjonsangst når det gjelder å gå på do med andre. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Er det så farlig å pisse alene da? Kanskje en psykologisk sperre? Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ingen ting er galt. Enkelte er slik som deg av natur, og lite kan gjøres med dette. Men som med det meste annet; øvelse gjør mester - selv om det neppe er verdens enkeste ting å trene på ;-) Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hei, jeg er da en gutt på 16 år som har et lite problem. Jeg har et stort problem med å pisse foran eller mens andre er i rommet. Feks pissoar på offentlige toalett, det går bare ikke... Uansett hvor mye jeg må pisse eller hvor mye jeg presser eller slapper av, kommer det ingenting. Men med en gang jeg er alene, går det helt fint. Jeg har ingen komplekser med kroppen min eller "lillemannen", så jeg er ikke flau eller noe... Så hva kan være problemet? Tar feks en episode som skjedde i helga: Var på en fest, og var sammen med dama på do, og så bestemte jeg meg for å pisse, men kom ikke en eneste dråpe... Så hun gikk ut av doen, og sekundet hun lukka døra etter seg klarte jeg å pisse... Utrolig rart. Hva er galt? :/ AKURATT det skjedde med meg, du er ikke alene. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er en del som sliter med dette (meg inkludert), ganske slitsomt ute på byen f.eks. Jeg har prøvd utallige ganger (er 25 nå) og pleier vanligvis å gå på det "vanlige" toalettet istedenfor å stå der i 5 minutter uten at det kommer en dråpe.. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har samme problem, tror ikke det er så uvanlig. Greier heller aldri drite vis ikke jeg er hjemme, er en slags sperre. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er ikkje noko å bry seg med. Eit særdeles vanleg probleme eg sjølv óg kan skrive under på. Berre bruk vanleg dass der det er mogleg, så slepp du å kaste vekk tia di. Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 hahaha, trodde jeg var eneste med dette problemet. jeg kan stå ved et pissoar i evigheter uten at noe skjer. har blitt så jævlig irritert noen ganger. Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Kjenner meg igjen. Er ikke flau over kroppen min på noen måte, men kan aldri urinere dersom det er eh... tilskuere. Eneste måten og komme over det på er vel å trene til du behersker det, men enkleste er vel bare å leve med det Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hjelper å lukke øynene å tenke på en foss ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Kjenner til problemet. Opplever det samme når jeg skal pisse på offentlige toaletter, og da spesiellt pissoar. Klarer kun å pisse om det ikke er folk ved siden av meg. Derfor velger jeg alltid toalettbåser. Har også problemer med å pisse når dama ser på. Men er ikke noe stort problem for meg, er jo bare å gå i en bås på doen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 har funnet ut at det å bare knotte på mobilen mens jeg tisser funker bra. da får jeg tankene og fokuset låst på noe annet. behøver ikke å gjøre noe,bare lese over gamle meldinger,bla i bilder og funksjoner osv.få fokuset vekk og bli litt mer avslappet. på det verste har jeg holdt meg i timesvis pga stor trafikk på doene med mye bråk og folk som drar i klinkene. aldri alene og da er det lett å bli irritert. må på do,men klarer det faen ikke. somsagt, det å fikle med ipod,mobil eller hva som helst annet for å fjerne fokus funket for meg. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Bare ikke mist den i doen eller urinalen. Kjent problem Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Mange som har det problemet ja Mannfolket mitt sliter med det samme, men det hjelper om eg skur på vasken når han prøve pisse mens eg holde på med andre ting, så vannet overdøve. Litt morsomt Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har samme problem, vet ikke hvorfor, litt slitsomt på litt shabby steder på byen som ikke har dør på båsene Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ikke alltid jeg klarer å pisse om det står noen utenfor en gang! Har blitt bedre etterhvert da, det hjelper å øve. Pissing ute er også et problem ofte, og klarer det kun når jeg har promille. For et par helger siden klarte jeg å pisse i renne for første gang på lenge! Var alene men likevel. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Må du pisse mens andre ser på da? Unngå det? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Båsene er fulle, du må pisse som faen og køen til båsene er og usannsynlig lang. Renna er eneste alternativ, men der vet du du ikke får det til. This is a problem my friend Lenke til kommentar
Gjest Guest_harry_* Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei, jeg er da en gutt på 16 år som har et lite problem. Jeg har et stort problem med å pisse foran eller mens andre er i rommet. Feks pissoar på offentlige toalett, det går bare ikke... Uansett hvor mye jeg må pisse eller hvor mye jeg presser eller slapper av, kommer det ingenting. Men med en gang jeg er alene, går det helt fint. Jeg har ingen komplekser med kroppen min eller "lillemannen", så jeg er ikke flau eller noe... Så hva kan være problemet? Tar feks en episode som skjedde i helga: Var på en fest, og var sammen med dama på do, og så bestemte jeg meg for å pisse, men kom ikke en eneste dråpe... Så hun gikk ut av doen, og sekundet hun lukka døra etter seg klarte jeg å pisse... Utrolig rart. Hva er galt? :/ Dette er normal sjenerthet, men kanskje du skulle prøve å drikke litt mindre når du er ute ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå