Gå til innhold

Lyden virker ikke!!


keiz

Anbefalte innlegg

Okej, her kommer problemet mitt:

 

I går presterte jeg å bruke "legg til fjerne programmer"-funksjonen og tillegg slette en del filer jeg sikkert ikke burde ha sletta. Med dette kom problemet at lydkortet/LYDEN? forsvant og virket ikke lengre. Jeg har en såkalt ferdigPC rett fra butikk og med denne følger det med en gjenoppretnings-CD (hvor man formaterer for så å gjenopprette harddisken til standard windows me). Alle andre drivere etc. blir innstallert, men tydeligvis ikke driverne til lydkortet (eller så har jeg virkelig fucka noe skikkelig opp). Lyden funker IKKE nå heller, etter formatering og gjenoppretning (har gjort dette 2 ganger faktisk). Har testet lyden både med headsett og høytalere, men allikevel ingen lyd. Noen som har peiling på hva som er/kan være galt? Jeg har lasta ned drivere til hovedkortet mitt (lydkortet) og har INTEGRERT lydkort. Hovedkortet mitt heter Asus A7V-VM, men jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av disse tre filene (driverne). http://www.soundcard-drivers.com/drivers/53/53560.htm Filene heter: CWAWDM.INF , CWAWDM.SYS og PW4026.CAT.

 

Jeg er veldig åpen for forslag og meninger ellers! Hjelp en stakkars n00b i nøden!

:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høyreklikk min datamaskin - egenskaper - trykk på fanen maskinvare der ser du fort hvilke av de forskjellige ikone som er lydkortet( det skal også stå xxxaudio ettellerannet) dobbeltklikk på den - trykk på fanen drivere og trykk installer drivere. så velger du "installer driver fra en bestemt plassering (avanser) og velger så hvor det skal installeres fra. i ditt tillfelle der du har filene du lastet ned: altså disse :

 

Filene heter: CWAWDM.INF , CWAWDM.SYS og PW4026.CAT.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...