HellandB Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Har akkurat startet pcen, lagt inn lyddriverene som følgte med asushovedkortet, restartet pcen, men det kommer ingen lyd. Legger ved et screenshot. Prøvde å starte winamp, fikk da denne meldingen: Noen som vet hva som kan være galt? Evt. noen som har en link til driver som fynker Kan dette være hw problem, eller er det sw uansett? Endret 30. juni 2009 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 jeg kan ikke se Realtek Audio Driver i Enhetsbehandling Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Nei.. Hva vil det si? At pcen ikke finner hw-en? De er innstalert: Prøver å uinnstalere å legge inn nye drivere lastet ned fra web nå! Etter reinnstalering av drivere skjer det akkurat det samme.. Virker som om pcen ikke har oppfattet at det er noe lydkort koblet til.. Men det er jo integrert i hovedkortet... hmm Endret 27. juni 2009 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det ser ikke ut som den finner hw nei,og det eneste jeg fant i bios var noen valg av audio codec'er,men kan ikke skjønne at det skal ha noe å si,men prøv å forandre valgene. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Yeah! Endret til eksternt lydkort i bios, så fikk jeg opp melding om ny maskinvare som var koblet til, søkte etter automatisk, og vips, den fant drivere og lyden kom opp! Så endret jeg tilbake til intern + ekstern, og det virket! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå