RolloThomasi Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Så det i den der "3 favoritt programmer"-topic'en og jeg ble veldig hekta på et program av denne typen. MEN. Jeg syntes det hadde ganske få funksjoner og ikke hadde så mange muligheter for finjustering som jeg ville ønske. Derfor spør jeg om noen vet om ett eller annet alternativ? Gjerne med mulighet for å legge inn "egne" moduler? Regner vel egentlig med at jeg må over til linux for noe slikt Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 tusen takk! det her er mere i den gata jeg var ute etter Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 ich weiss. derfor jeg spurte om windows, vøtte surra Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Men hva skal du med det ? Har selv installert det og prøvd det, men skjønner ikke poenget med å kunne f.eks. å se cpu usage og mem usage hele tiden .. blant annet .... Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Fordi det er søtt, og man kan se så mye annet enn bare det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå