Gå til innhold

Hvordan nå ut til folk for å kunne tilby hjelpetjenester av juridisk og økonomisk art?

tpetrine

Anbefalte innlegg

God kveld.

Jeg har da gjennom årene erfart en del gjennom private saker, hovedsaklig i strid med kommersielle aktører. Dette har vært alt fra parkeringsbøter til forsikringssaker, hvor jeg har fått medhold i mine krav i samtlige saker. For å få dette til har jeg brukt god taleevne og juss samt selvlært kunnskap. Dette har også selvsagt gjort at jeg har beriket meg selv økonomisk og materialistisk.

Ettersom jeg nå føler at jeg har relativt god kontroll på hvordan jeg skal angripe og håndtere slike saker, så vurderer jeg å starte å hjelpe andre mennesker med problemer i sin hverdag. På denne måten slipper de å føle seg overkjørt av kommersielle aktører (eks. større bedrifter), da det dessverre er slik i dag at ikke alle i samfunnet vårt er kjent med Norges lover og regler samt det å kunne snakke ordentlig for seg. Jeg har i hvert fall erfart det slik gjennom mine saker; at komersielle virksomheter velger å vende det gode øret til, når de forstår at du kan litt juss og samtidig vet hvordan du skal ordlegge deg. På bakgrunn av dette ønsker jeg å hjelper personer, som er i slike utsatte situasjoner, slik at de slipper å ty til dyre advokater eller andre former for trege byråkratiske ordninger.

Ryktet har vel delvis spredt seg i min vennekrets om at jeg er en "fyr som kan ordne opp i ting". Men jeg ønsker å nå ut til flere personer, og håper ikke at den eneste muligheten for å få dette til må være å starte et eget foretak. Jeg ønsker nemlig å gjøre dette på si, da jeg er student.

Spørsmålet mitt er hvordan jeg kan nå ut til flere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...