Gå til innhold

Nvidia 3d vision værdt det?

Anbefalte innlegg

Heisann

Neste uke skal jeg handle meg pc. Det første jeg tenkte og kjøpe var denne pakken her : http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10402 bare med 6gb ram og gtx 260kort. Prisen ble 15500kr ca uten tastatur og mus. Gtx 260 er jo ikke det beste kortet, men skjermkortet kan jeg jo alltids forbedre ettervært. Så da er spørsmålet om jeg bør satse på 3d vision, eller kjøpe en pc med bedre skjermkort ( gtx285 eller gtx295) og en Benq skjerm??

Takker får alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri, Aldri! Aldri kjøp 3-D vision fra nvidia, har en venn av meg som kjøpte det.

Han mistet ca 85% av fps'en sin når han tok 'på' 3-D vision.

Så få ett i7, med gtx 295 - og du vil garantert være ti ganger mer fornøyd.

Lenke til kommentar

Det er jo fordi 3D vision plasserer flere lag med bilder oppå hverandre for at effekten skal være synlig. Da er det en ide å skru ned litt på grafikken, for du får garantert ikke bedre ytelse med slike briller. Det er ren logikk.

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om du klarer å bygge pc selv, men hiver inn en ferdigbygd pc til deg:

Komplett Gamer Premium

Og konfigurer litt selv.

Skift til corsair 750W, hovedkortet til Asus P5Q Deluxe, prosessor til Intel Core™ 2 Quad Q9650 , ikke vannkjøling, og skjermkortet til GTX 285.

Resten kan du velge selv.

Blir ca en pris på 12,000 uten tastatur/mus/os. Du vil garantert bli fornøyd, men om du kan bygge selv - så kan få enda bedre pc for pengene du har i lommeboka.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler deg sterkt å IKKE kjøpte 3D brillene, du blir bare missfornøyd.

Du føler deg drita, og du GANSKE svimmel til og med at du får hodepine etterhvert.

Ok, da stoler jeg på deg... Så kjøper jeg heller PS3 om en stund når den blir oppdatert...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En god ide, i stedet for å bruke masse penger på en ny skjerm..

Last ned 3D driveren: 3D Driveren

Installer den og finn noen 3D briller, de kan være forskjellige men det kan du endre på i menyen til IZ3D..

Nå kan du starte opp spillet, justere på alternativene og spille :D

Har prøvd det selv på en 24" skjerm med 8800 GTX og Quad processor.. Og 8 gig ram..

Burde funke hvis pc`en din er kjapp nok :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...