Premium manegment Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hei alla! Har en 97-98 Ford Mondeo med en 6000 cd rds e-o-n CD-spiller.. jeg trenger hjelp til å få den i gang igjen etter at jeg har skiftet batteri da det har dukket opp "code" der jeg trenger et fire-sifret nummer. har funnet ut at jeg trenger serial number får å skaffe denne koden! Derfor lurer jeg på om noen her inne veit hvordan jeg får tatt ut enheten? for ettersom jeg har forstått står serialen på baksiden av spilleren? må også legge til at jeg helst vil ha ut spilleren i en del, da dette er mer praktisk når jeg skal bruke den etterpå^^. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvis jeg kjenner Ford riktig, så har du 2 hull på hver side av spilleren,stemmer dette? Hvis ja, kjøp dette, stikk pinnene inn i hullene på spilleren helt til du hører en klikkelyd på BEGGE sidene, da er det bare å dra den ut Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 hehe.. tenkte meg det var noe med de to hullene. prøvde med kulepenn jeg men er du enig med meg at serial number bør stå på baksiden av spilleren? som jeg sa starten av tråden? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ja, regner med det. Ford er forpliktet til å ha et SN på sine produkt. Men hvorfor skal du fortsette å bruke denne? Hva med å kjøpe seg en ny spiller, som er det enkleste, og får mest mulig utnyttelse i lyden? Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 fordi det er min far sin bil, jeg sparer nå 10-15 k i mnden ved siden av skolen for å kjøpe min egen:) planer om å kjøpe anlegg for en månedslønn da:D akkurat nå trenger jeg bare lyd! før jeg blir gaaaaal! Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Kjøp en spiller på Elkjøp, så lever tilbake når det har gått 29 dager, funket perfekt for meg iallefall Endret 27. juni 2009 av Hansy Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 får den fortsatt ikke ut:/ selv med disse "krokene" Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Stakk du disse helt inn helt til du hørte en klikkelyd på hver side? Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 hørte ikke noe klikkelyd, men jeg kjente at de gled helt inn.. står litt fast nå xD Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tenker de ble for tynne. Bruk to tynne stjernetrekkere i hvert hull på ene siden. Trykk de så langt inn at du kjenner at de kommer inn i et slags hakk. Deretter vipper du den litt ut før du gjør det samme på andre siden. Funket fjell for meg. Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 får prøve det og da^^, merkelig at det skal være så vanskelig:P Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er ikke merkelig at det er så vanskelig, hadde ikke vært kult at alle cdspillerne hadde vært lett tilgjengelig for tyver Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 jojo.. men sååå vanskelig? var hos ford forhandler idag, de fikk den heller ikke ut! så tror det er litt vanskeligere enn det skal være:P Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Så vanskelig er det dog ikke. Sikker på at du dytter pinnene langt nok inn?? Endret 30. juni 2009 av Trainman Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det skal finnes EN type pinner, hverken mer eller mindre, skal ikke finnes forskjellige dimmensjoner på dette, så er nok bruker som gjør en liten bagatellfeil Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 men en fordforhandler burde vel fint klart dette? han hadde samme dimensjonene som mine, men det var en liten "krok" på dem:P så bedre ut enn mine, men han klarte det dog ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå