Bmwpia82 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hei! Har bestemt meg for å kjøpe ny mobil etter at den 6 måneder gamle SE C702 synger på siste verset. Den ble kjøpt som nødtlf da forrige tlf igjen døde. Så nå ønsker jeg å kjøpe drømmemobilen min Og som dere ser i emnetittelen min er det flere mobiler jeg kan tenke meg. Den jeg sikler mest på fortiden er LG KM900 Arena, men har blitt litt skremt av disse feilene det har stått om i forumet. Ellers har jeg sett litt på HTC Diamond 2 og Samsung Omnia og Samsung Ultra Touch. Men det virker som hver og en har noe som jeg ikke liker. Så virker som jeg må moderere meg litt Det som er viktig for meg i min neste mobil: - Bra kamera (minst 5 mpx) - Mp3 spiller, og kunne spille av film frister meg - Liker også å ha Windows Live Messenger tilgjengelig på mobilen - Touch - Kjapp navigering i menyene, blir lett irritert hvis jeg må vente mange sekunder - Bra minne - Bruker også wap'en på mobilen endel - Gps er også kjekt - Og selvfølgelig kunne skrive sms, mms og ringe Lurer på om noen vet om det er noen av disse modellene jeg har ramset opp som har smileys når man skriver sms/mms? Vet at LG ikke har. Pris - max 3000 inkl abo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå