Liberalistiske Samebror Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har du noen bilder som har noe med Jacko å gjøre? Post dem her! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg vet ikke om den tråden er litt for tidlig ute. Jeg den type humor som gjør at jeg finner det morsomt. Men kanskje andre reagerer forskjellig. Uansett, on topic, så lo jeg av det i midten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er vel ikke for tidlig. Har gjort narr av han i evigheter jeg. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Var ikke denne tråden låst just istad? Eller var det en annen? Den handla i alle fall om det samme... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det var min tråd som ble låst Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det var 4chan tråden. TS har bare tatt alle bildene derfra Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Imponert, fyr'n får ikke lige i fred i mer enn 24 timer før det kommer en tråd som henger han ut. Respekt for de døde? og nei at han kanskje var en pedo er ikke en unnskyldning, han er like mye menneske som deg og meg... Natrich Endret 26. juni 2009 av Natrich Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Imponert, fyr'n får ikke lige i fred i mer enn 24 timer før det kommer en tråd som henger han ut. Respekt for de døde? og nei at han kanskje var en pedo er ikke en unnskyldning, han er like mye menneske som deg og meg... Natrich Han er nok mer plastikk enn oss Okei, den var litt stygg... Jeg er faktisk en del enig med Natrich nå... Men jeg bryr meg ikke... Er bare å slutte å besøke tråden, er ikke verre... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er rett og slett respektløst, vet jeg kan slutte å besøk tråden, men i prinsippet er det patetisk å drive å henge han ut slik. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er rett og slett respektløst, vet jeg kan slutte å besøk tråden, men i prinsippet er det patetisk å drive å henge han ut slik. someone die, and we laugh at it Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Alliha: Ta 4chan-livsfilosofien din et annet sted. Dette er ikke tråden for bilder fra 4chan. Personlig synes jeg det er for tidlig for en slik tråd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Imponert, fyr'n får ikke lige i fred i mer enn 24 timer før det kommer en tråd som henger han ut. Respekt for de døde? og nei at han kanskje var en pedo er ikke en unnskyldning, han er like mye menneske som deg og meg... Natrich Jeg skjønner over hodet ikke hvorfor vi plutselig skal få masse respekt for noen bare fordi de tar repern. Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg skjønner over hodet ikke hvorfor vi plutselig skal få masse respekt for noen bare fordi de tar repern. Heilt enig med det poenget. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg skjønner over hodet ikke hvorfor vi plutselig skal få masse respekt for noen bare fordi de tar repern. Det er ikke snakk om masse respekt, vet ikke om dere har hørt om det, men respekt for de døde. Blir nærmest flau på deres vegne...sorry to say it. Kanskje noen som tar litt hardt på dette og har fulgt MJ i hele livet så kommer en slik tråd en dag etter hans bortgang. Er det slik at dere henger han ut kun pga at han er anntatt pedofil? Som Alliah quotet: En person dør mens vi står å ler. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor smelter de ikke MJ om til legoklosser? da kan barna få leke med ham og ikke omvendt... Og før noen begynner å flame, MJ har for min del vært død i mange år. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor smelter de ikke MJ om til legoklosser? da kan barna få leke med ham og ikke omvendt... Og før noen begynner å flame, MJ har for min del vært død i mange år. Dritbra sagt! Hvorfor skal vi le av han mens han lever men ikke mens han er død? Sånn er det bare, de som ikke er åpne for andre sin groteske humor kan bare la vær å se nærmere på den! Ikke gå inn i horehuset hvis du ikke skal pule Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 What's the difference between Alex Ferguson and Michael Jackson? Ferguson will be playing Giggs in august. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ikke gå inn i horehuset hvis du ikke skal pule Jeg går ut, ut i ni dager. Ferie Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Dude, er det ikke litt tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg