slayergamer Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Heisann Har en Gilera smt 07 ! Har tatt plombe i potte , har en plombe til i Forgasserovergangen.. Altså slutten av luftfilerslangen.. men uansett... Har nå dyset den opp fra 55 (Orginalt) til 75 dyse.. Problemet er at den Fjusker litt på lavt turtall... Pluggfargen er ganske fin ! Kunne kanskje dyset den litt opp.... værtfall ikke ned.. Trur dere fjuskingen vil bli bedre viss jeg har den andre plomberingen ? eller med blandingsskruen. ? eller noe annet ? Takk for svar:) Håper å få fikset dette! Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Heisann Har en Gilera smt 07 ! Har tatt plombe i potte , har en plombe til i Forgasserovergangen.. Altså slutten av luftfilerslangen.. men uansett... Har nå dyset den opp fra 55 (Orginalt) til 75 dyse.. Problemet er at den Fjusker litt på lavt turtall... Pluggfargen er ganske fin ! Kunne kanskje dyset den litt opp.... værtfall ikke ned.. Trur dere fjuskingen vil bli bedre viss jeg har den andre plomberingen ? eller med blandingsskruen. ? eller noe annet ? Takk for svar:) Håper å få fikset dette! Lenge sia eg skrudde på sånne doninger,så kjenner ikkje så godt til de nye plombene......men vil jo anta at viss du har dyset den opp,bør du fjerne plomben i luftinntaket for å få nok luft til at den skal gå skikkelig Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Heisann Har en Gilera smt 07 ! Har tatt plombe i potte , har en plombe til i Forgasserovergangen.. Altså slutten av luftfilerslangen.. men uansett... Har nå dyset den opp fra 55 (Orginalt) til 75 dyse.. Problemet er at den Fjusker litt på lavt turtall... Pluggfargen er ganske fin ! Kunne kanskje dyset den litt opp.... værtfall ikke ned.. Trur dere fjuskingen vil bli bedre viss jeg har den andre plomberingen ? eller med blandingsskruen. ? eller noe annet ? Takk for svar:) Håper å få fikset dette! Lenge sia eg skrudde på sånne doninger,så kjenner ikkje så godt til de nye plombene......men vil jo anta at viss du har dyset den opp,bør du fjerne plomben i luftinntaket for å få nok luft til at den skal gå skikkelig Det var det jeg tenkte selv også Satser vell på det ! Takktakk Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Heisann Har en Gilera smt 07 ! Har tatt plombe i potte , har en plombe til i Forgasserovergangen.. Altså slutten av luftfilerslangen.. men uansett... Har nå dyset den opp fra 55 (Orginalt) til 75 dyse.. Problemet er at den Fjusker litt på lavt turtall... Pluggfargen er ganske fin ! Kunne kanskje dyset den litt opp.... værtfall ikke ned.. Trur dere fjuskingen vil bli bedre viss jeg har den andre plomberingen ? eller med blandingsskruen. ? eller noe annet ? Takk for svar:) Håper å få fikset dette! Lenge sia eg skrudde på sånne doninger,så kjenner ikkje så godt til de nye plombene......men vil jo anta at viss du har dyset den opp,bør du fjerne plomben i luftinntaket for å få nok luft til at den skal gå skikkelig Men det er vel ingen fare for motoren at jeg kjører med "fjuske" nå ? Skal selfølgelig ta ut plomberingen så den blir bra... Men det skader ikke om jeg drøyer det litt ? Det var det jeg tenkte selv også Satser vell på det ! Takktakk Men det er vel ingen fare for motoren at jeg kjører med "fjuske" nå ? Skal selfølgelig ta ut plomberingen så den blir bra... Men det skader ikke om jeg drøyer det litt ? Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 trim den mer! sett på effektanlegg, sylind er og forgasser, er jo samma bota uansett hvor mye du trimmer.. Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 trim den mer!sett på effektanlegg, sylind er og forgasser, er jo samma bota uansett hvor mye du trimmer.. LOL ! Ikke alle vil ødelegge mopedene sine vettu !! Getalife Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ødelegger jo ikke mopeden av å bytte sylinder/forgasser/effektanlegg! Kan like enkelt sette på orginaldeler som med trim. Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 jaok ! men care... Tilbake til tema ? Takk for det Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 trim den mer!sett på effektanlegg, sylind er og forgasser, er jo samma bota uansett hvor mye du trimmer.. LOL ! Ikke alle vil ødelegge mopedene sine vettu !! Getalife Har du i det heletatt peiling? Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 trim den mer!sett på effektanlegg, sylind er og forgasser, er jo samma bota uansett hvor mye du trimmer.. LOL ! Ikke alle vil ødelegge mopedene sine vettu !! Getalife Hehe! 1+! Made my day. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 trim den mer!sett på effektanlegg, sylind er og forgasser, er jo samma bota uansett hvor mye du trimmer.. LOL ! Ikke alle vil ødelegge mopedene sine vettu !! Getalife Har du i det heletatt peiling? Hvem av de? Slayer eller Chris9b? Virker ikke som om slayer har noe veldig peiling(no offence), for man ødelegger ikke mopeden mer om man trimmer litt mer enn uplombert.. Hva er det man skal ødelegge egentlig? Alt slites uansett om den er orginal eller ikke, slites kanskje pittelitt mer med trim. Men who cares, skrur gjerne jeg så lenge jeg slipper å kjøre i 45 da.. Du vet hvordan du skal stille på blandingsskrua?(mener ikke skru ut/inn altså) Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Ja jeg vet det Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ja jeg vet det hvorfor skrev du det da? Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg lurte på om det ville hjelpe ! jeg viste hvor skruen var ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå