Gå til innhold

Verste mulig måte å dø på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal ikke dø alene, liten sjanse for det i dette samfunnet. Så sant du ikke blir gammel. De finner jo eldre mennesker som har ligget død i leiligheten sin i flere måneder, opptil år før de blir funnet. Bare ha gode venner og hold kontakt med omverden så får vi deg i jorda før katten din eter deg iallefall. :)

Endret av data_jepp
Lenke til kommentar

få fyllt analen med kjøttetende mark? som bare spiser deg opp innenifra? d hørest ganske fælt ut.

eller at en tykk hårete mann kveler deg mellom rompeballene sine.

eller at en tykk italiensk rørlegger hopper på hodet ditt

Lenke til kommentar

Psykiske hvertfall, sikkert ikke så gøy å se blod fosse ut men tror ikke det gjør så vondt bortsett fra selve såret. Man blir vel bare svimmel og til slutt så besvimer man for så og dø. Jeg bare antar dette, har egentlig lite erfaringer med blodtap :p

Lenke til kommentar

Blodtap er ikke så ille, du blir bare sløv og svimmel. Kvalmen er det verste, men du er ikke klar nok i hodet til at du orker å bry deg nevneverdig om den. Beklager alle sprukne bobler om at blodtap er smertefullt! :whistle:

Tidligere klassekamerat og kollega av meg som mener å bli slått ihjel med t-skje må være verste måten å bli drept, siden det skal godt gjøres å få nok kraft i hvert enkelt slag til å gjøre fatal skade. Jeg er uenig i at det må være verste måte, men still... Det høres definitivt ikke behagelig ut!

Lenke til kommentar

Jeg vil bare gjennta denne, men med en tvist:

Å se en (eller fler) person du bryr deg om bli revet i filler ved bruk en kjegleformet osterasp festet på et lufttrykkborr entret analt, og vite at du er neste... Kan vanskelig forestille meg noe mer grufult (alså, ikke smerte, men frykt).

Lenke til kommentar
Jeg vil bare gjennta denne, men med en tvist:

Å se en (eller fler) person du bryr deg om bli revet i filler ved bruk en kjegleformet osterasp festet på et lufttrykkborr entret analt, og vite at du er neste... Kan vanskelig forestille meg noe mer grufult (alså, ikke smerte, men frykt).

Faen du har syk fantasi ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...