GullLars Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Her var en ny en jeg kom på: Å få de ytre lagene av huden skrelt av og salt gnidd på, spent fast til en benk i et sterilt rom. Dette vil gi utrolige og lengevarende smerter, og det vil ta lang tid å dø av. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Drukne i frityrkoker. Du svimer av pga smerten før du rekker og drukne. Leppene dine blir nok smeltet og limt igjen før det skjer med tanke på temperaturen. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Du skal ikke dø alene, liten sjanse for det i dette samfunnet. Så sant du ikke blir gammel. De finner jo eldre mennesker som har ligget død i leiligheten sin i flere måneder, opptil år før de blir funnet. Bare ha gode venner og hold kontakt med omverden så får vi deg i jorda før katten din eter deg iallefall. Endret 20. juli 2009 av data_jepp Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Drukne i frityrkoker. Du svimer av pga smerten før du rekker og drukne. Leppene dine blir nok smeltet og limt igjen før det skjer med tanke på temperaturen. Ingen sa noe om at den var varm... Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 få fyllt analen med kjøttetende mark? som bare spiser deg opp innenifra? d hørest ganske fælt ut. eller at en tykk hårete mann kveler deg mellom rompeballene sine. eller at en tykk italiensk rørlegger hopper på hodet ditt Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 eller at en tykk italiensk rørlegger hopper på hodet ditt Røde bukseseler og lue? :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det og drukne i drit hører heller ikke så fristene ut når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 eller at en tykk italiensk rørlegger hopper på hodet ditt Røde bukseseler og lue? :!: seff Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ung, alene, langsomt og smertefullt Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Mange som glemmer at man kan dø av blodtap, og besvime av for mye smerte. Og noen som smører litt veeel tykt på. Lenke til kommentar
makila Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Mange som glemmer at man kan dø av blodtap, og besvime av for mye smerte. Og noen som smører litt veeel tykt på. Får man smerter ved blodtap? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Psykiske hvertfall, sikkert ikke så gøy å se blod fosse ut men tror ikke det gjør så vondt bortsett fra selve såret. Man blir vel bare svimmel og til slutt så besvimer man for så og dø. Jeg bare antar dette, har egentlig lite erfaringer med blodtap Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Blodtap er ikke så ille, du blir bare sløv og svimmel. Kvalmen er det verste, men du er ikke klar nok i hodet til at du orker å bry deg nevneverdig om den. Beklager alle sprukne bobler om at blodtap er smertefullt! Tidligere klassekamerat og kollega av meg som mener å bli slått ihjel med t-skje må være verste måten å bli drept, siden det skal godt gjøres å få nok kraft i hvert enkelt slag til å gjøre fatal skade. Jeg er uenig i at det må være verste måte, men still... Det høres definitivt ikke behagelig ut! Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når du drukner i en septik tank så besvimer du lenge før du i det hele tatt kjenner effekten av "oksygenmangel" så imo virker det ikke så forferdelig gale Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg vil bare gjennta denne, men med en tvist: Å se en (eller fler) person du bryr deg om bli revet i filler ved bruk en kjegleformet osterasp festet på et lufttrykkborr entret analt, og vite at du er neste... Kan vanskelig forestille meg noe mer grufult (alså, ikke smerte, men frykt). Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg vil bare gjennta denne, men med en tvist:Å se en (eller fler) person du bryr deg om bli revet i filler ved bruk en kjegleformet osterasp festet på et lufttrykkborr entret analt, og vite at du er neste... Kan vanskelig forestille meg noe mer grufult (alså, ikke smerte, men frykt). Faen du har syk fantasi ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ett rom uten lys, bindet fast i en tre stol. Britney Spears - Oops I Did It Again på repeat. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Verste måten å dø på må vell være å bli pinet. Ein og ein fing bare blir skjært av heilt til du blør i hel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå