Gå til innhold

Verste mulig måte å dø på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt om en gammel (koreansk?) tortur metode hvor låser fast personen i en stol med et hull i. Deretter planter du bambus under stolen, og passer på at den vokser rett opp. Bambuser er harde og solide, i tillegg til at de vokser nokså fort.

 

Bambusen vil da vokse til den har en mulighet; opp igjennom anus.

 

Siden anus vil være den eneste veien opp, vil da bambusen vokse seg sakte men sikkert opp i anus, og videre inn i kroppen. Den vil ikke stoppe å vokse, og blir bare større.

 

Dette må være en av de desidert tregeste and smertefulle formene for tortur/måte å dø på.

 

 

Det der er jo så tregt at man blir vant til det. Altså, ikke særlig smertefullt?

 

EDIT: Den vokste såppas raskt ja... vel, da blir det en litt annen sak.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Faren min har et par groteske historier overfor hvordan opposisjoner som var imot Khomeini ble behandlet.

 

En av de jeg kommer på er at de kjærte ut muskler og vev bit for bit, mens personen var levende og i våken tilstand. Dette gjorde de helt til personen døde.

Endret av Shibiz
Lenke til kommentar

Med tortur som ble brukt i filmen Payback. Der blir du først bundet fast i en stol, med bàre føtter på iskald betong. Så slår/knuser de flat en og en tå om gangen med en stor hammer. Og så ser jeg for meg at de fortsetter oppover med kneskåler og albuer, fingrer og håndledd, til alt er knust. Så dypper de det som er igjen av lemmene dine i brennbare væske og tenner på. Så brennes alt inn til utspringet. Så bruker de en gammel uslip og rusten kniv til å kappe opp store sår i det som er igjen av kroppen din og fyller det med salt. Deretter lar de deg ligge for å blir spist levende av rotter og liknende. Er du fortsatt i live etter dette, blir du slengt på sjøen for å drukne med et lodd bundet rundt halsen.

Lenke til kommentar
Kanskje det å dø av varme? Først sakte men sikkert dehydrere, og daue.

 

Neh, blir man ikke bare svimmel, besvimer før du dør? Kan da neppe være så smertefullt.

 

Tror jeg henger meg på CypheroN og gjengen jeg. Må være helt for jævlig.

Ellers tror jeg det å bli stekt på et bål eller noe slikt bør være vondt.

 

Edit: Jeg tror vel egentlig at de fleste metoder som er ramset opp her er ganske smertefulle... Såpass for jævlige at det ikke kan måles opp mot hverandre kan jeg tenke meg.

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar

Ingen som vil kommentere idèen om å bli voldtatt analt med en (avlang) kjegleformet osterasp? Eller for en splatter-film scene å ha en slik festet på et lufttrykkborr og gjøre det samme? Tenk dere å sitte og vente på tur for å bli torturert og se en person bli revet i filler / slått i stykker av en slik device og vite at du er neste :S

Lenke til kommentar

falle ned i en brønn fullt med piggtråd rundt brønnen, og i bunnen av brønnen er de fullt av med knust glass, derreter bare ligge der stille. :ninja:

 

høres veldig vondt ut. men den verste må jo vere Cypheron sin.

 

 

Edit: skrivefeil

Endret av Manuzet
Lenke til kommentar

Skjære opp skrotum, slik at testiklene blir eksponert, for så å kappe dem i småbiter, samtidig som du brenner, blir helt syre over, bruker øynene som nåleputer før de røskes ut, blir utsatt for ekstremt trykk, så innvollene fyker ut av anus, får øra penetrert av rustne spikre og glass-skår, samtidig som du er begravd under jorda i en bitteliten kiste.

Lenke til kommentar
Skjære opp skrotum, slik at testiklene blir eksponert, for så å kappe dem i småbiter, samtidig som du brenner, blir helt syre over, bruker øynene som nåleputer før de røskes ut, blir utsatt for ekstremt trykk, så innvollene fyker ut av anus, får øra penetrert av rustne spikre og glass-skår, samtidig som du er begravd under jorda i en bitteliten kiste.

Når du har så mye vondt på en gang, glemmer du at du ligger unda jorda i en kiste. Blir du plassert under jorda i en kiste og bare ligger der, er det nok ganske ille uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...