Senyor de la guerra Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dere er syke altså. Nå får jeg ikke sove i natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Optimus prime tar deg hardt bakfra og i det sekundet han får en orgasme så blir han en bil og lander oppå deg ;P Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Har hørt om en gammel (koreansk?) tortur metode hvor låser fast personen i en stol med et hull i. Deretter planter du bambus under stolen, og passer på at den vokser rett opp. Bambuser er harde og solide, i tillegg til at de vokser nokså fort. Bambusen vil da vokse til den har en mulighet; opp igjennom anus. Siden anus vil være den eneste veien opp, vil da bambusen vokse seg sakte men sikkert opp i anus, og videre inn i kroppen. Den vil ikke stoppe å vokse, og blir bare større. Dette må være en av de desidert tregeste and smertefulle formene for tortur/måte å dø på. Det der er jo så tregt at man blir vant til det. Altså, ikke særlig smertefullt? EDIT: Den vokste såppas raskt ja... vel, da blir det en litt annen sak. Endret 5. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Optimus prime tar deg hardt bakfra og i det sekundet han får en orgasme så blir han en bil og lander oppå deg ;P haha Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sitte fast sånn at du ikke får rørt en eneste kroppsdel (f.eks i en pipe) og gradvis dø. Det må være helt jævlig hvis man har klaustrofobi. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bli lagt i en kiste og gravd ned i jorda levende. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Faren min har et par groteske historier overfor hvordan opposisjoner som var imot Khomeini ble behandlet. En av de jeg kommer på er at de kjærte ut muskler og vev bit for bit, mens personen var levende og i våken tilstand. Dette gjorde de helt til personen døde. Endret 6. juli 2009 av Shibiz Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Med tortur som ble brukt i filmen Payback. Der blir du først bundet fast i en stol, med bàre føtter på iskald betong. Så slår/knuser de flat en og en tå om gangen med en stor hammer. Og så ser jeg for meg at de fortsetter oppover med kneskåler og albuer, fingrer og håndledd, til alt er knust. Så dypper de det som er igjen av lemmene dine i brennbare væske og tenner på. Så brennes alt inn til utspringet. Så bruker de en gammel uslip og rusten kniv til å kappe opp store sår i det som er igjen av kroppen din og fyller det med salt. Deretter lar de deg ligge for å blir spist levende av rotter og liknende. Er du fortsatt i live etter dette, blir du slengt på sjøen for å drukne med et lodd bundet rundt halsen. Lenke til kommentar
makila Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Kanskje det å dø av varme? Først sakte men sikkert dehydrere, og daue. Neh, blir man ikke bare svimmel, besvimer før du dør? Kan da neppe være så smertefullt. Tror jeg henger meg på CypheroN og gjengen jeg. Må være helt for jævlig. Ellers tror jeg det å bli stekt på et bål eller noe slikt bør være vondt. Edit: Jeg tror vel egentlig at de fleste metoder som er ramset opp her er ganske smertefulle... Såpass for jævlige at det ikke kan måles opp mot hverandre kan jeg tenke meg. Endret 6. juli 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ingen som vil kommentere idèen om å bli voldtatt analt med en (avlang) kjegleformet osterasp? Eller for en splatter-film scene å ha en slik festet på et lufttrykkborr og gjøre det samme? Tenk dere å sitte og vente på tur for å bli torturert og se en person bli revet i filler / slått i stykker av en slik device og vite at du er neste :S Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hva med å blande sammen ALLE metodene som er blitt postet her? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ser frem til den dagen jeg blir påkjørt av en bil... Mykjæh nasty nevnt... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Falle ned i den container saken vi har på jobb, og bli presset flat. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) falle ned i en brønn fullt med piggtråd rundt brønnen, og i bunnen av brønnen er de fullt av med knust glass, derreter bare ligge der stille. høres veldig vondt ut. men den verste må jo vere Cypheron sin. Edit: skrivefeil Endret 12. juli 2009 av Manuzet Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hode i akvarium, mens du blir brent samtidig som du har strøm i balla. En eller annen syking knekker også fingrene dine. Dette skjer under jorden i ett glass bur slik at du kan se jorden utenfor samtidig det er mye glass på gulvet og du er naken. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg tror dette vil være den ultimate måten å dø på.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Bli lagt i en kiste og gravd ned i jorda levende. Den er syk, topp 5. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Skjære opp skrotum, slik at testiklene blir eksponert, for så å kappe dem i småbiter, samtidig som du brenner, blir helt syre over, bruker øynene som nåleputer før de røskes ut, blir utsatt for ekstremt trykk, så innvollene fyker ut av anus, får øra penetrert av rustne spikre og glass-skår, samtidig som du er begravd under jorda i en bitteliten kiste. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Skjære opp skrotum, slik at testiklene blir eksponert, for så å kappe dem i småbiter, samtidig som du brenner, blir helt syre over, bruker øynene som nåleputer før de røskes ut, blir utsatt for ekstremt trykk, så innvollene fyker ut av anus, får øra penetrert av rustne spikre og glass-skår, samtidig som du er begravd under jorda i en bitteliten kiste. Når du har så mye vondt på en gang, glemmer du at du ligger unda jorda i en kiste. Blir du plassert under jorda i en kiste og bare ligger der, er det nok ganske ille uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå