GullLars Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hva med å bli sluppet ut på dypt vann med beina murt fast til betong og dykkerutstyr, så du dør av trykket? But still... Der hadde vi en fin en ja, men den saga så litt skarp ut... Hva med å bruke en planke dekt med (grovt?) sandpapir på samme måte i stedet? Eventuelt sandpapir laget med saltkrystaller I samme morbide splatter-tankegang som denne vil jeg gjerne høre input på denne metoden, begge utgavene (alså det øverste avsnittet) Ellers har du jo også i bli lenket fast i en vannbeholder med vann opp til halsen, og så sakte tilsette konsentrert saltsyre eller svovelsyre til man dør av blodtap gjennom oppetset hud... Endret 30. juni 2009 av GullLars Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hva med å bli sluppet ut på dypt vann med beina murt fast til betong og dykkerutstyr, så du dør av trykket? But still... du eier meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hva med å bli sluppet ut på dypt vann med beina murt fast til betong og dykkerutstyr, så du dør av trykket? But still... du eier meg Always. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fibrodysplasia ossificans progressiva Er nok en kjedelig sykdom å ha, å bli stivere og stivere helt til man dør... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå er det ikke alltid negativt å bli stiv Lenke til kommentar
Wamic Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 "I think it was in Iraq that they would superglue people's anus's (anii?) closed and keep feeding them until their kidneys failed." Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg kan ikke tenke meg noen værre måte enn Brazen Bull. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 pisse på et hard elektrefisert gjerde og lese bibelen er vel de 2 værste Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Du dør ikke av å tisse på elektrisk gjerde.. Du får ikke strøm engang, og skulle du fått det er det et sted mellom 2-11 volt. Og noen liker bibelen tror jeg? Fail? Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 får man ikke strøm av og pisse på elektrisk gjerde ? prøv da ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Om jeg ikke tar feil, så får man vel stregt talt ikke strøm av å tisse på et elektrisk gjerde. Støt derimot. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) får man ikke strøm av og pisse på elektrisk gjerde ? prøv da ! Testet på mythbusters.. Ok da.. han fikk et lite sjokk.. http://kwc.org/mythbusters/2004/06/return_...ythbusters.html Third Rail: This wasn't a revisiting as much as it was a variation. The myth the first time around was that you could get shocked by peeing on an electrified third rail. Their slow-motion video from the first time showed that the stream breaks apart too much falling to the ground. This time around they built an electric fence with small charge, which would be closer to the person peeing. Once again, Adam volunteered as the guinea pig and peed directly onto the fence. It was only a couple seconds before he felt a little shock. Endret 1. juli 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Se filmen hos Youtube RIP Peter Strahm Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Den metoden var vel ikke særlig original? Det er jo sånn jeg tenkte på når jeg var 10-11. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har hørt om en gammel (koreansk?) tortur metode hvor låser fast personen i en stol med et hull i. Deretter planter du bambus under stolen, og passer på at den vokser rett opp. Bambuser er harde og solide, i tillegg til at de vokser nokså fort. Bambusen vil da vokse til den har en mulighet; opp igjennom anus. Siden anus vil være den eneste veien opp, vil da bambusen vokse seg sakte men sikkert opp i anus, og videre inn i kroppen. Den vil ikke stoppe å vokse, og blir bare større. Dette må være en av de desidert tregeste and smertefulle formene for tortur/måte å dø på. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 my god sier eg bare . my god ! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 MacGyver hadde nok funnet en lett løsning på den, du. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 macgyver kunne jo lage bombe av toalet papir eg en poteplante han Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har hørt om en gammel (koreansk?) tortur metode hvor låser fast personen i en stol med et hull i. Deretter planter du bambus under stolen, og passer på at den vokser rett opp. Bambuser er harde og solide, i tillegg til at de vokser nokså fort. Bambusen vil da vokse til den har en mulighet; opp igjennom anus. Siden anus vil være den eneste veien opp, vil da bambusen vokse seg sakte men sikkert opp i anus, og videre inn i kroppen. Den vil ikke stoppe å vokse, og blir bare større. Dette må være en av de desidert tregeste and smertefulle formene for tortur/måte å dø på. De har testet dette på mythbusters og det fungerer... Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kanskje det å dø av varme? Først sakte men sikkert dehydrere, og daue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå