Monicaott Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ostehøvel Det norske selvmordsvåpen! Jeg tipper det å brenne i hjel er ganske forferdelig.. Eller å bli spist opp av en bjørn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Bjørnen dreper deg nok ganske fort først tenker jeg meg, om den av en eller annen merkelig grunn har bestemt seg for å spise et menneske som er ganske skjeldent. Hvertfall i Norge Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Den maskinen på slutten av SAW 3. Armer og ben blir vridd sakte rundt en etter en og til slutt hodet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hadde tenkt og linke den filmen over her jeg også. Helt jævlig og se på. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fellow /b/tard above me... Surfa /gif/ her i stad, og så det! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Fellow /b/tard above me... Surfa /gif/ her i stad, og så det! Var den rettet mot meg? skjønte ingen ting av setningen din Endret 8. september 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fellow /b/tard above me... Surfa /gif/ her i stad, og så det! Var den rettet mot meg? skjønte ingen ting av setningen din http://encyclopediadramatica.com/4chan Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Care, gidder ikke lese igjennom masse CRAPP for og skjønne hva han mente. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Dasu Dasu! Chop tha wops! Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Folk blir brent levende. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg så halve videoen og det ble altfor forstyrrende da de begynte å klatre ut.. Herregud. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Kan ikke være digg å få hodet ditt plassert i en liten tank, med diverse horrible insekter som får forsyne seg av trynet ditt. Samtidig som du får tærene dine kokt i fett/olje. På toppen av det hele blir hånda di 'pusset' ned med sandpapir og en blanding av salt, syre og kjøttetende insekter blir helt oppi hullet. Mens alt det skjer blir en rotte plassert ved navlen din og en glovarm bøtte blir plassert over den(rotta vil da grave seg ned i magen). Deretter blir man slengt i et basseng fullt av kakkerlakker, overlatt til å dø. Endret 9. september 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Amputering av alle lemmer (men nerven forblir inntakt og urørt), for så å få nåler/kniver/sandpapir stukket/gnisset inn i sentral-nerven til lemmen det gjelder. Deretter få tennene gjennomborret med et borr helt inn til tannkjøttet og forbi... Nå forsvant fantasien. :/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bjørnen dreper deg nok ganske fort først tenker jeg meg, om den av en eller annen merkelig grunn har bestemt seg for å spise et menneske som er ganske skjeldent. Hvertfall i Norge Menneskerer er sjeldne i Norge ja! Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Den verst tenkelege måten å døy på ville nok våre å døy einsom. Rett og slett. Lenke til kommentar
Lekilodelt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 først se at dine venner og kjære blir torturert på værst mulige måter, og så bli tvunget til å drepe dem, før du blir kastet i et syrebad som bruker en dag på å drepe deg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gjennomsiktig plastikkpose over hodet og bakbunede hender Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dø av hjerteinfarkt i det jessica alba tar av seg klærene og skal hoppe til køys med deg. det må være kip måte å dø på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå