Monicaott Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) å dø av kreft, eller annen dødelig sykdom da legene sier at du har noen uker igjen. Du må leve igjennom gradvis økende smertehelvette, og du VET at du dør om noen uker. Mye verre enn drukning synes jeg da. Da tar det iallefall ikke like langt tid. Endret 6. september 2009 av Monicaott Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Sitte bundet i en stol med Ole Ivars i bakgrunnen, så du til slutt sulter og kollapser mentalt. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Bli slipt opp av en gigantisk pussemaskin fra føttene og opp. Du er i en liten sylinder som passer slik at du må stå oppreist, du kan så vidt bøye knærne, gulvet er av fint sandpapir som beveger seg meget fort. Jeg har samme idè, bare med konsentrert syre. Kroppen din går i oppløsning nedenfra mens du ser på, og du kjenner du synker nedover. Død/tap av bevissthet skjer vell ca ved toppen av låret, litt avhengig av hvor fort oppløsningen skjer. Konsentrert SrF6 er en mulig kandidat til å gjøre jobben fort nokk, eller muligens HF. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Sitte bundet i en stol med Ole Ivars i bakgrunnen, så du til slutt sulter og kollapser mentalt. +1 Høres fælt ut. Bor i gjennom magen og diverse andre plasser virker heller ikke så gøy. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 leversvikt, tar en ukes tid med lidelse. kan skje hvis man tar overdose av f.eks paracet. kroppen og øynene dine blir helt gul og du dør hvis du ikke får transplantert en ny lever. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 steining eller tortur (Skjære av/ut øynene, ørene, tærne, fingrene osv.) Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Vanskelig å velge bare én. Noen av de jeg kommer på er: - Ihjelkoking. - Sånn cirka som døden blir beskrevet i Passion of the Christ. - Å bli sagd i to mens man henger opp ned. - Omtrent sånn: - Steining - Å få syre over hele seg som gradvis etser opp kroppen Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) - Ihjelkoking. Vil si at det er værre å bare ligge i ett vann med normal temperatur. Ligger bare å kjenner du har lyst til å komme deg opp for å endelig kunne få litt luft, men du sitter fastbundet i en stein i havbunnen og tenker på hvor lite tid du har igjen før du slokkner. Det tar lengre tid Endret 7. september 2009 av sandinista Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Å Sitte i en stol med Hundre Fjortisjenter som står å sminker seg .. Man må sitte så se på dem till man dør. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fastbundet til en stol mens du må høre på Rybaks Fairytale til du stryker med. Grusomt. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fastbundet til en stol mens du må høre på Rybaks Fairytale til du stryker med. Grusomt. Hadde ikke gjort meg noe :!: Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fastbundet til en stol mens du må høre på Rybaks Fairytale til du stryker med. Grusomt. Hadde ikke gjort meg noe :!: Hør igjennom den en gang til og gjenta det Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fastbundet til en stol mens du må høre på Rybaks Fairytale til du stryker med. Grusomt. Hadde ikke gjort meg noe :!: Hør igjennom den en gang til og gjenta det Om jag hade suttit i en stol, fast bunden. Och den filmen hade visats på en stor skärm, då hade jag kanske blivit galen. Men att sitta i en stol och lyssna på låten tills jag dör är bara en god död *Sorry for svensk, Norsken min er litt rusten * Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Men att sitta i en stol och lyssna på låten tills jag dör är bara en god död Vel, deg om det Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Men att sitta i en stol och lyssna på låten tills jag dör är bara en god död Vel, deg om det Eller ikke Hört på sangen 3 ganger nå, og jeg klikker snart o.O Så jävlig irriterende den er nå :O Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 De som har opplevd det sånn halvveis og blitt redda har nå bare sagt at det var deiligt. Er hvertfall det jeg har hørt Drowning:Victims first panic and try to hold their breath, typically for 30 to 90 seconds. Survivors have reported a "tearing and burning" sensation as water enters the lungs - but it is quickly followed by a feeling of calmness and tranquility. Oxygen deprivation results in loss of consciousness, the heart stopping and brain death. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det og sette noe i halsen og bli kvalt. Den panikken man må få, samt at du hele tiden tror at du får det ut. entell blir du kvalt, ellers ødelegger du luftrøret, feks hvis du klorer desperat for og få det ut. Ekkel tanke det og klore i luftrøret. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Egil Band har jo noen fine eksemplarer i sangen TAGGING Håpe strikkhopp med ståltråd i steden for strikk, så begge bena blir rivet av. Hoppe ut av fly uten falskjerm. Svelge en usikra håndgranat, men den er vel ikke akkurat den man merker smerten mest av vil jeg tro Endret 7. september 2009 av Goodall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå