trymjo Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hei! Jeg har internett fra telenor med routeren Speedtouch 780WLT. Denne routeren er veldig ustabil så jeg velger derfor å kjøpe en ny. Problemet er at jeg ikke finner en router som ringer opp, så jeg slipper modemet. Noen her som vet om en bra router som får til å ringe opp av seg selv? //trymm Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 En ruter som ringer opp??? Sitter du på ISDN eller? Er vel ingen rutere som ringer opp i dag? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Han mener nok et routermodem som 'ringer opp' PPPoE. Lenke til kommentar
trymjo Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Ja, det var det jeg mente Veit dere om noen routere som kobler til internett da? Endret 26. juni 2009 av trymjo Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja, det var det jeg mente Veit dere om noen routere som kobler til internett da? De aller fleste routere støtter PPPOE oppkobling såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Her kanskje, men jeg tror du må få sjekket linja di for den 780 saken fra telenor er dønn stabil... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Her kanskje, men jeg tror du må få sjekket linja di for den 780 saken fra telenor er dønn stabil... NB NB: Den der er for Annex_A. I Norge må en bruke Annex_B. Jeg skjønner ikke hvorfor norske webshopper selger Annex_A-utstyr. Tragisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå