iKnow Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har et lite problem i photoshop CS3 og er ganske ny i programmet :S Jeg har laget 2 "layers", den ene en bakgrunn og den andre en "skrift". Men når jeg lager outer glow på skriften blir den ikke vist i bilde. Den er der liksom, men under bakgrunnen. Her er et bilde med bakgrunnen og da er ikke outer glow'en der. Bilde 1 Og her er et uten bakgrunnen, og da er outer glow'en der. Bilde 2 Hvis det er noen som skjønner hva jeg mener så setter jeg veldig stor pris på om dere gidder å hjelpe meg Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Når du har hvit bakgrunn kan du ikke ha Blend Mode'n din på screen. Endre "blend mode" til normal eller noe annet som passer ditt behov. Layer Style/Outer Glow/Blend mode Lenke til kommentar
iKnow Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Når du har hvit bakgrunn kan du ikke ha Blend Mode'n din på screen. Endre "blend mode" til normal eller noe annet som passer ditt behov. Layer Style/Outer Glow/Blend mode Tusen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå