miniPax Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Føler du at det er en slags samfunn her på forumet? Hvor enkelte bemerker seg mer enn andre? Eksempler: HW.no galleriet, da Leipsland (det var han, var det ikke?) skulle boikotte forumet osv... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er et samfunn absolutt! Spesielt artig er det jo å henge på #hw.no fordi da kan man mobbe de faste forums-gjøkene på chatten. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ja, jeg er helt enig. Og som vanlig, så er det de som har mest poster, som tror de er mye tøffere enn alle andre. Det finner jeg ganske komisk til tider. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Virker som at det er eget samfunn her ja, som personen ovenfor skriver så er det noen som tror at de har mer "makt" fordi de poster mye. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 hehe.. tror de som har litt færre poster, ser litt opp til de som har mange og da.. :wink: Samfunn? mhm! Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Virker som at det er eget samfunn her ja, som personen ovenfor skriver så er det noen som tror at de har mer "makt" fordi de poster mye. Hmmm... Mr.Ueland=moderator... hmmmm... Neida. Det er det som er så morsomt på dette forumet... Jeg slenger jo mest på linux-forumet, og det er et lite samfunn der og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå