Gå til innhold

Har laget en photo story, hvordan se den på min mobil?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har laget en photo story som jeg gjerne vil legge inn på min mobil. Photo story-en er en .wmv fil, men når jeg legger den inn på min telefon så vil den ikke spilles av på mobielen min. Må man omgjøre .wmv-filen til en annen fil? Eller?... Er ikke sikker på dette selv.

Takker for alle som vil hjelpe meg :)

Fra:

AnimalChiko

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke alle telefoner kan spille av alle filtyper uten videre, det virker som det er dette som har skjedd med deg. Alternativet er å laste ned en decoder til mobilen (legge inn et program som kan vise denne typen fil) eller encode filen til et annet format (endre filtypen til et format telefonen kan spille av).

Et vanlig format for mobiltelefoner er 3gp, et container-format. Du kan prøve http://media-convert.com/ for å konvertere videoen. Har aldri prøvd det, så vet ikke om det virker eller er trygt. Eventuelt har du diverse programvarer som kan gjøre jobben. Vet desverre ikke hva som virker, så du må nesten prøve deg fram, eller vente på at en annen bruker skal komme med et forslag. Det meste gjør jobben, men det varierer hvor godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...