Bisleruffen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hadde det vært mulig å skifte ut "modulen" som viser produktbildene. For det første er det kjedelig at man må generere en ny side for å vise et bilde, men detso kjedeligere er det når man vil tilbake til søket og må gå mange sider tilbake. Det er jo enkelte produkter som har mange bilder.. mvh, Ruslebiffen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei! Vi jobber med en ny versjon av Prisguide.no så får vi se hva som blir resultatet av dette arbeidet. Uten tvil et godt poeng du kommer med, jeg skal tipse vedkommende som jobber med design. Kan godt være dette alt er tatt med i planene, jeg har dessverre ikke fått anledning til å teste ut enda Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det samme tenkte jeg også. Hvis det er ca 20 bilder på ett produkt også skal du tilbake... Bruk samme greia som finn.no, ett klikk på tilbake knappen og du er tilbake på annonsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg