Gå til innhold

Legger jeg på meg?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettopp blitt ferdig med mitt treningsprogram som varte fra juletider til nå. Jeg er veldig fornøyd med resultatet, men som den perfeksjonisten jeg er, lurer jeg på hvordan jeg skal kunne opprettholde kroppen? Jeg jogger og løfter vekter/tar mageøvelser tre gang i uken, i tillegg går jeg avogtil turer opp fjellet, som da tar rundt en time og et kvarter opp og ned. Når jeg gjør dette hver uke, kan jeg da slappe av i helgen og spise en Super Mix Original? Har en sinnsyk fetish for det og har ikke spist det på en stund nå(Når sant skal sies hadde jeg en helt godterfri måned i forrige måned, og forrige lørdag avsluttet jeg den måneden men å spise en god del usunt snop), og jeg lurer på om jeg legger på meg hvis jeg spiser en i uken?

 

Høres kanskje komisk ut, og det er mulig jeg høres ekstremt opptatt av formen, men det er jeg da, så det skal jeg ikke nekte på.

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A. Hvor mye kalorier spiser du daglig nå? Vi kan kalle dette

B. Hvordan oppfører vekta di seg når du spiser slik du gjør nå for tiden? (opp, ned, stille)

 

C- Hvor mye inneholder en pose super mix?

 

 

1kg kroppsfett er ca 7000kcal.

 

Dersom du spiser så du vedlikeholder vekta di, vil du mest sannsynlig klare å dra unna den posen med godteri en gang i uka uten å øke i vekt. ( Du vil gå noe opp i vekt 1-2 dager etter posen pga. væskesamling til karboinntaket. Dette forsvinner igjen når du tømmer glykogenlagrene)

 

Dette kan egentlig bare du svare på, ved å prøve :)

Lenke til kommentar
A. Hvor mye kalorier spiser du daglig nå? Vi kan kalle dette

B. Hvordan oppfører vekta di seg når du spiser slik du gjør nå for tiden? (opp, ned, stille)

 

C- Hvor mye inneholder en pose super mix?

 

 

1kg kroppsfett er ca 7000kcal.

 

Dersom du spiser så du vedlikeholder vekta di, vil du mest sannsynlig klare å dra unna den posen med godteri en gang i uka uten å øke i vekt. ( Du vil gå noe opp i vekt 1-2 dager etter posen pga. væskesamling til karboinntaket. Dette forsvinner igjen når du tømmer glykogenlagrene)

 

Dette kan egentlig bare du svare på, ved å prøve :)

 

 

 

Aner virkelig ikke hvor mange kalorier jeg får i meg på en dag, føler det blir å gå litt over grensen hvis jeg skal telle kalorier osv. Vekta mi aner jeg heller ikke, jeg har faktisk ikke badevekt engang, det eneste jeg har er øyemål, så hvis jeg ser at jeg begynner å få fett på magen igjen, så tyder jo det på at noe er galt.

Lenke til kommentar
Huff, spiste nettopp ukens Super Mix.. Den gikk ned litt for fort og ble ganske kvalm, har jævlig dårlig samvittighet, og ser for meg at jeg kommer til å bli smellfeit. Jeg er i puberteten så det er kanskje ikke unormalt å ha slike tanker : p

 

Jo, det er feil med slike tanker. Kan være starten på spiseforstyrrelser. Se heller til at du er aktiv dagen etter og unn deg noe godt uten å få dårlig samvittighet.

Og hvis den får deg til å føle deg slik, hvorfor ikke bare la den ligge? Suppler heller med noe frukt hvis du er hungrig på søtsaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...