sondredh94 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Skal kjøpe meg nytt headsett til 500+/-. Hadde Koss porta pro før som ble ødelagt. Finnes det noe med omtrent samme lyd/bedre lyd (Må ha god bass) til rundt 5oo kr eller skal jeg heller kjøpe meg ny koss? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har prøvd litt forskjellig, men kommer alltid tilbake til KOSS! uansett. De er og blir de beste. Men kan også anbefale Skullcandy Hesh, men de er kanskje litt vel stor? Lenke til kommentar
sondredh94 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Hvis jeg vil ha noen med god lydisolasjon og god bass til samme prisen hva kan anbefales? EDIT: Det jeg mener er at jeg vil ha ett lydisolerende koss portapro med like god lyd og god bass uten at det slipper inn mye støy og alle rundt kan høre det Endret 26. juni 2009 av sondredh94 Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 hei! jeg er ute etter det eksakt samme jeg lurer på og kjøpe ett pioneer hheadset fra expert... da tenkte jeg på disse 2: SEM-390 479,- eller SEM-290 369,- etter som jeg har hørt skall de være bra. prøvde porta pro idag men må si jeg er skuffa. alle sier det er så bra men tydelig att jeg forventa for mye. min far er audio fil så har hørt MYE bra kvalitet på vanelig stereoannlegg og porta pro kan ikke nerme seg. skall ut på expert på mandag og kjikke på de 2 over. noen som har erfaring? håper dette kanskje også kan hjelpe deg på vei sondredh94 Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 ber om att dobelpost blir slettet. har problem med ekstremt trekt nett... Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Porta pro er jo en klassiker som jeg alltid går tilbake til. Hva skal du bruke de til? Det finnes jo mange bra "in ear phones" som du ofte får mye igjen for pengene. Dette er vel rett ned i din gate: Her De er lydisolerende og god bass. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 AKG 518 DJ. Bedre enn Porta Pro på omtrent alle områder. Kossen har ikke noe spesielt god bass, heller bare mye i forhold til mellomtone og diskant. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 kjøpte SEM 390 på onsdag har hadt det noen dager nå og det EIER knuuser porta pro langt ned i sokkene... og når det gjelder AKG 518 DJ er dette ekstremt tungvindt og ha på hode og vondt etter lang tid. bassen i SEM 390 er kanskje ikke syk men er riemlig god. men kvaliteten på lyden er EID! løp og kjøp! verd pengene 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå