JHOS Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei Jeg har en Inspiron 8000 med 10giga disk, PIII850, 256mb ram, dvd-spiller og 15" skjerm + den vanlige suppa med programvare Maskinen er under 2 år gammel(Fikk den sommeren 2001) Denne har jeg hatt som hjemmepc gjennom arbeidsgiver. Da denne gikk konkurs i vinter opphørte leieavtalen. Nå har jeg fått tilbud om å overta laptoppen for ca 6000 kr fra finans-selskapet. Er dette en grei pris eller er det mye for en ca 2 år gammel laptop. Prisen fra Dell når jeg fikk maskinen var på 32500,- Hva ville du gitt for laptoppen? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Synes den prisen var litt i grenseland... Hvis du har mer penger å bruke på pc ville jeg beholdt de 6000 og kjøpt meg en ny maskin som var bedre... dersom du ikke vil bruke noe mer penger på maskin og gjerne vil beholde den maskinen du har er det vel en OK pris, men ikke noe "kupp" akkurat.. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Synes prisen er sånn midt på 3. Har du råd så ville jeg nok kjøpt en ny bærbar av et annet merke, men hvis du er relativt fornøyd så er det vel heller ingen grunn til å spytte ut 15-20k på en ny heller i tillegg til alt som må reinstalleres og alt det maset der. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg ville ikke gjort det. Det eneste er vel hvordan det stiller seg med skattefordelen. Det hadde jo vært bedre å løse den inn via lønningsposen. Da hadde du spart 36% Jeg ville ikke kjøpt den maskinen til 6000 hvis jeg hadde fått tilbudet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er dyrt, særlig om du tenker på at du kan få en 2GHz-laptom for ca. 10000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå