Evilfish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 kan man fremdeles få PCer med XP? siden jeg hater vista... tenkte jeg skulle skaffe meg en PC i morra eller noe sånt.. men har ikke peiling på hva jeg skal ha enda.. blir ivhertfall max 12000 kr Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 tviler, Windows Xp ble stoppet å produsere 30 juni 2008, og blir bare produsert til low-cost mini laptopper til juni 2010 tror jeg. Jeg villa kjøpt en pc på komplett som du kan sette opp selv, og velge uten Os. sparer deg 1000,- og heller last ned xp på diverse torrent sider, nå kan man jo laste ned xp versjoner fra nettet som er ferdig med firefox, siste oppdateringer helt til nåverende måned + Service pack 3. alt innstallert i xp innstallasjonen. Men dette er da bare min mening såklart. fleste vil vel ha en licens versjon som man betaler for. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 har en gammel xp cd... burde funke bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå