Gå til innhold

Videoanmeldelse: Ghostbusters: The Video Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale at dere lager en mer punktvis gjennomgang i videoanmeldelsene - det er dette som gjør det til en fryd å se på Gametrailers/IGN sine. Det blir litt flytende og veldig kort, men underholdningsbiten er ihvertfall på plass.

Enig med tidligere post om at lineært gameplay er grunnet at spillet er en oppfølger til filmene.

Endret av joananas
Lenke til kommentar

Haha! Dritbra video. :) Likte spesielt slutten, når Eirik brukte pistolen til å skyte ned spøkelsene.

Synes også disse anmeldelsene er bedre en alle anmeldelser med tekst (selv om disse kanskje er vanskeligere å lage). Det er behagelig å sitte å se Eirik snakke samtidig som man ser klipp og høydepunkt fra spillet. Bra jobba! :D

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse må jeg si!

slutten var morsom, enig med Loncoln her...

Hva jeg syns om spillet, skal jeg kanskje si, men kanskje jeg er litt for ung til å like det av ren nostalgi, da... Men anmeldelsen var konge, disse videoene blir bare bedre og bedre!

Klapp til Spillverket for det :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg mener de bør fortsette slik de gjør nå, jeg synes det er helt greit med en kjapp gjennomgang for å få de grunnleggende inntrykkene.

Vil man ha en mer dyptpløyende videoanmeldelse så kan man jo sjekke for eksempel gamespot. Synes spillverket har funnet en fin nisje her!

Lenke til kommentar
Jeg mener de bør fortsette slik de gjør nå, jeg synes det er helt greit med en kjapp gjennomgang for å få de grunnleggende inntrykkene.

Vil man ha en mer dyptpløyende videoanmeldelse så kan man jo sjekke for eksempel gamespot. Synes spillverket har funnet en fin nisje her!

Helt enig. Jeg synes en rask gjennomgang av et spill på en litt barnslig måte er spillverkets stil, og at det burde fortsette å være sånn.

Det hadde jo også vært mulig å gå litt lenger i dybden, men de er bra som de er nå. Så lenge de er fulle av humor. :)

- AL :)

Lenke til kommentar

denne likte jeg.

denne var mye mer seriøs og skikkelig enn noen av de tilgigere videoen har vært.

den kunner vært lengre, men det er egentlig ikke nødvendig, i min eøyne. vil man vite mer kan man lese :)

min mening: :thumbs:

når det gjelder selve spillet tror jeg ikke dette er noen for meg. jeg husker såvidt å ha sett en episode eller to av serien, men uten om det har jeg ikke noe forrhold til ghostbusters. spille virket heller ikke helt som min greie alikevell. jeg vil ikke fannge. jeg vil drepe. helst på en blodig og meget smertefull måte :devil:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...