Rolfemann Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvem skal du ringe? Se videoen Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Morsom video Liker disse videoanmeldelsene! De er ikke veldig dyptpløyende, men det er vel ikke meningen heller. Det er fint å kunne se litt gameplay og samtidig høre kommentarer på hvordan spillet oppleves. Keep it up Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hadde vært tøft om de ble laget i GTA stil gameplay, men liker dette spillet veldig godt. Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Flott med å se gameplay med kommentarer, men kunne vi få mer fra spillet og mindre bilder av selge anmelderen neste takk? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Greia med at spillet er linjert er vel fordi dette er tenkt på som en ren etterfølger etter ghostbusters-filmene. Altså en slags Ghostbusters 3.. Gleder meg til det kommer på Xbox så jeg får testa det Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Festlig anmeldelse, begynner å bli en god balanse mellom underholdning og anmeldelse. Litt mindre effekter/anmelder og litt mer anmeldelse så er det helt perfekt. God start. ^^ Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Vil anbefale at dere lager en mer punktvis gjennomgang i videoanmeldelsene - det er dette som gjør det til en fryd å se på Gametrailers/IGN sine. Det blir litt flytende og veldig kort, men underholdningsbiten er ihvertfall på plass. Enig med tidligere post om at lineært gameplay er grunnet at spillet er en oppfølger til filmene. Endret 29. juni 2009 av joananas Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Snasnt. Mer av dette! Endret 27. juni 2009 av Snerk Lenke til kommentar
Mixter Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Haha! Dritbra video. Likte spesielt slutten, når Eirik brukte pistolen til å skyte ned spøkelsene. Synes også disse anmeldelsene er bedre en alle anmeldelser med tekst (selv om disse kanskje er vanskeligere å lage). Det er behagelig å sitte å se Eirik snakke samtidig som man ser klipp og høydepunkt fra spillet. Bra jobba! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Bra anmeldelse må jeg si! slutten var morsom, enig med Loncoln her... Hva jeg syns om spillet, skal jeg kanskje si, men kanskje jeg er litt for ung til å like det av ren nostalgi, da... Men anmeldelsen var konge, disse videoene blir bare bedre og bedre! Klapp til Spillverket for det Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Veldig positiv til videoanmeldelser. Det hadde vært kult å sett ein lengre versjon der man gjekk meir i dybda sånn som i enkelte skriftlege anmeldelser. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Mer av dette, og mindre av han knotten som sitter å prater. Barnehageanmeldelse vil jeg si Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Mangler dybde som nevnt over. En lengde på 5-10 minutter hadde passet fint. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg mener de bør fortsette slik de gjør nå, jeg synes det er helt greit med en kjapp gjennomgang for å få de grunnleggende inntrykkene. Vil man ha en mer dyptpløyende videoanmeldelse så kan man jo sjekke for eksempel gamespot. Synes spillverket har funnet en fin nisje her! Lenke til kommentar
Mixter Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg mener de bør fortsette slik de gjør nå, jeg synes det er helt greit med en kjapp gjennomgang for å få de grunnleggende inntrykkene.Vil man ha en mer dyptpløyende videoanmeldelse så kan man jo sjekke for eksempel gamespot. Synes spillverket har funnet en fin nisje her! Helt enig. Jeg synes en rask gjennomgang av et spill på en litt barnslig måte er spillverkets stil, og at det burde fortsette å være sånn. Det hadde jo også vært mulig å gå litt lenger i dybden, men de er bra som de er nå. Så lenge de er fulle av humor. - AL Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 denne likte jeg. denne var mye mer seriøs og skikkelig enn noen av de tilgigere videoen har vært. den kunner vært lengre, men det er egentlig ikke nødvendig, i min eøyne. vil man vite mer kan man lese min mening: når det gjelder selve spillet tror jeg ikke dette er noen for meg. jeg husker såvidt å ha sett en episode eller to av serien, men uten om det har jeg ikke noe forrhold til ghostbusters. spille virket heller ikke helt som min greie alikevell. jeg vil ikke fannge. jeg vil drepe. helst på en blodig og meget smertefull måte Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 +1 for motorola digi-flip <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg