Tuddelidu Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) *fjernet* Endret 31. juli 2012 av Tuddelidu Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Fjern eventuelt støv, siden den ikke er helt ny antar jeg? Den kom vel ut for noen år siden? Støv er største problem med bærbare siden dem alltid er med i senga, i fanget og der det ofte er mye støv. Ellers kan det jo være mye prosesser som går som gjør at pcen jobber for mye å blir varm? Sjekk i oppgavebehandlingen hvor mange prosesser du har. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Skal jeg støvsuge inni maskinen da? Den er vel 2 år nå.. Akkurat nå er det 55 prosesser som går, enda jeg bare bruker firefox og spotify.. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 2 år er mye støv garantert det som er problemet. 55 prosesser er helt vanlig det, ikke for mye. Men kan jo skanne pcen med f.eks Malwarebytes som er gratis, for å se om du har noen virus som sluker cpu. Beste har jo vært å fått den skrudd opp å blåse den ren, som oftest på slike bærbare så tar man av tastaturet for å få tak i alt. men det skal jeg ikke påstå at man gjør på din. Men helst blås den ren med trykkluft, og ikke støvsug, støvsugeren får ikke tak i mye fra utsiden. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Har prøvd å åpne hele dekselet under, men turde ikke å bryte det mer.. Har fått opp plassen til ram, hardisk men ikke hele dritten Hva mener du med trykkluft? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Med trykkluft så mener jeg trykkluft, kompressor. Blåse den ren altså, istedenfor å suge den ren med støvsuger Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 kanskje dette kan hjelpe? http://www.insidemylaptop.com/take-apart-h...-dv6000-laptop/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 HP har stort sett alt det morsomme under tastaturet, skru opp de skruene som blir pekt på av tastatur-ikon, så lirker du opp noen tapper på toppen av tastaturet og løfter opp. Det jeg gjorde var å ta en tynn kniv (Stanley eller barberblad) og dra det langs ribben et par ganger (ribben som blir blåst på), om det så ikke er lettere å skru av viften og dra fingen over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg