Gå til innhold

Western Digital Passport 2 trøbbel

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var dum og ganske rask i vendingen her om dagen, og nappet ut USB-kabelen til HDD'en min uten å løse ut drevet fra Windows på den skikkelige måten.

Jeg har ingen tro om at noe særlig data er tapt, men Windows (eller Ubuntu) vil ikke anerkjenne boksen som noe lagringsmedium, den blir registrt som "USB Device", som den klager over å ikke finne drivere til.

Jeg har tilgjengelig Paragon Hard Disk manager, men har ikke fått testet det da jeg er på jobben.

Hvis noen har noen gode ideer på hva jeg kan gjøre for å få reddet HDD'en, uten å måtte dra til IBAS, er jeg evig takknemlig. Hvis det er et avansert inngrep, og noen har lyst til å gjøre jobben for en dertil egnet sum, er jeg også veldig villig til det :)

Mvh. Emil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ett velkjent problem for den harddisk serien til western digital. søk på google etter det, så finner du nokk mange mange hits der folk har akkurat samme problem :) Den skal tåle å bare bli nappet ut, det å "løse den ut" er bare tull spør du meg.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg googlet litt rett før jeg så svaret, også prøvd ejeg å undock'e maskinen og plugge den rett i maskinen, og det funka fett. Og når jeg da plugget den tilbake gjennom USB-HUB'en funka det med dockingen også. Pussige saker.

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...