slett meg plz Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ikke døpt, aldri gått i kirka, var fritatt for religionsundervisning og aldri trudd på gud eller julenissen. Trudde stort sett ikke på at folk trudde på gud heller, men bare erta meg. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fordi jeg ikke ble påtvunget noe. Religionsfrihet er tross alt bare foreldres rett til å indoktrinere sine barn. I så måte er jeg "indoktrinert" til å ikke tro på slikt tøv. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Foreldrene mine hadde, ihvertfall sånn jeg tolka det da jeg var 4-5 år, et ganske negativt "de-som-tror-på-det-er-dumme"-syn på religion. Det er selvfølgelig mulig at lille meg overtolka det, noe foreldrene mine ihvertfall mener jeg gjorde, men resultatet er ihvertfall et... agressivt syn på religion. Forøvrig ble jeg ikke døpt, og jeg ble meldt ut av statskirka i ca. 3 måneders alder. Takk mamma og pappa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå