Gå til innhold

Spørsmål angående Undercover

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter her med en forsåvidt eldre hvit Mac. Men i den siste tiden har jeg brukt den til viktige og private ting. Sensitiv informasjon om søknader til Universiteter osv ligger lagra i den maskinen, så jeg tenkte jeg skulle gjøre den mer tyverisikker! :roll: Googla det, og fant "Undercover", et program som virker særdeles interessant. Så jeg lurte på om dere andre hadde noen erfaringer med dette programmet. Det koster vel omlag 200kr, ikke all verdens, men det er flere programmer på markedet at jeg prøver å finne det som ser ut til å fungere greiest. Har også et spørsmål til selve programvaren. Hvis det er installert, er det ikke bare for tyven å avinstallere det eller like godt installere nytt OS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg har hørt er at Undercover er det beste alternativet. Orker ikke å skrive noe mer nå, men det finnes mange solskinnshistorier!

Til siste spørsmålet - nei, egentlig ikke. Man legger inn et EFI-passord, og da kan man ikke installere noe nytt uten å kunne passordet.

Dessuten er det hele tiden i bakgrunnen, tyvene vil nok ikke skjønne at det faktisk kjører!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...