Gjest Guest89 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Hei! Jeg trenger noen tips. Det er ei jente som jeg liker veldig godt. jeg har kjent henne i flere år nå. og det har alltid vært frem og tilbake med oss to. hun hadde kjærste og jeg hadde kjærste. men etter nyttår så har vi vært sammen veldig mye. Hun ville være noe mere enn bare venner, tiden etter nyttår, Men jeg var veldig usikker på den tiden. Men vi sluttet aldri å være sammen forde og fant på ting sammen. Og nå tenker jeg på hun hele tiden. Vi finner fortsatt på ting sammen, Men føler ikke hun er så veldig intresert i å være noe annet enn venner, Men vi gjør jo ting som ikke venner gjør sammen. Jeg skal inrømme at jeg har vært veldig følsom mot henne i det siste. og det er vel kanskje ikke det lureste av meg å gjøre. Så spørsmålet er da: Hvordan kan jeg få henne intressert igjen? Skal jeg ta ting mere med ro? Jeg føler at hvis jeg ikke snakker med henne så mye, så vill hun bare drite i meg og gjøre ting med andre gutter. vet ikke om det er sånn det er, men det er sånn jeg føler det. Takk for svar ## tittel endret av ilpostino ## Endret 26. juni 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvis det har pågått slikt att og fram så lenge med mye forvirring og usikkerhet på hvor dere har stådd noengang. så er det beste å bare snakke om det med henne om hva du føler Lenke til kommentar
Gjest Guest89 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja, Eller hun har likt meg i en lengre periode tidligere, Men da var det jeg som ikke ville. Jeg har snakket med henne om det nå i det siste, Men det hun sier er at vi får se hva som skjer, Men vi gjør hva vi vill og med det mener hun at vi kan se etter andre. Så jeg har ingen aning på hva jeg skal gjøre nå. Om jeg skal prøve å komme over henne eller fortsette å prøve ? Takker for svar Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kanskje hun ikke liker når du "prøver" deg på henne. fordi hun føler seg usikker på hva du egentlig vil. Ikke sikkert hun tar den litt "ekstra" flørtete tonen din som at du liker henne igjenn. det der synes jeg blir så mye styr og slikt. at jeg villa bare sagt det rett ut til henne. Hvis hun liker deg tilbake på samme måte så er det jo flott, hvis ikke så fortsetter deres om venner, og begge slipper å gå usikker hver gang dere møtes og er sammen. Lenke til kommentar
Gjest Guest89 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja. kan hende. men jeg tror det blir vanskelig for meg å bare ha henne som venn også. vi roter jo når vi er sammen. da må det også ta slutt, om det skal funke å bare være venner. kanskje det hadde vært like greit egentlig. Er vel lite vits å late som om jeg ikke bryr meg så mye. for at hun skal begynne å like meg. jeg har tenkt at kanskje hun er litt lei meg. siden vi har vært så mye sammen som vi har. I dont know Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 vanskelig å hjelpe når jeg overhode ikke vet hvordan dere 2 er sammen men hvis du virkelig liker henne så godt, så er kanskje det beste å bare være venner Lenke til kommentar
Gjest Guest89 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hmm. vi oppfører oss som om vi er sammen når vi er sammen. Og alt er bra da, Men det som ikke er så bra når vi ikke er det sammen. Møtte hun engang på et utested i byen. Da var hun helt annerledes enn det hun pleier å være når hun er med bare meg. akkurat som om hun forandrer seg på en måte. på en måte redd for at folk skal tro vi er sammen da. Men syntes det blir feil av henne og gjøre det sånn når hun kan gjøre ting med meg ellers når det bare er oss to. ellers er jeg er med henne og familien og hun med min familie på tur noen ganger osv. så alt det er bra sånn sett. Bare kan ikke forstå at når vi har det så bra sammen at hun ikke har lyst noe mere. takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå