SilverCRX Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/index.html Fant denne siden på nettet, og de har faktisk mye fanzy sh*t! Så - lurte bare på om noen har handlet der, og evt. erfaringer...? Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har vært endel på siden deres og siklet, men har aldri handlet direkte fra dem. Men for ei stund hadde de lagerrydding, og la ut mange "ganske nye" varer på auksjon på ebay. Jeg fikk tilslag på en vare der, og det var frozencpu som tok seg av handelen. Det sto at de bare sendte i usa, men jeg sendte en mail og spurte om de kunne sende til Norge, og det gjorde de, ikke noe problem. Videre mailet jeg endel til de angående sending av varene og pris på frakt osv, og de svarte kjapt og var veldig greie å handle med, så etter mine erfaringer er www.frozencpu.com en seriøs webshop du trygt kan handle med. Lykke til!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 De hadde masse tøft ! Noen som har handlet direkte med dem? Funderer på kjøpe en del Lian Li deler.... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Dette er jo en relativt gammel post, men ser butikken har endel ting jeg kunne tenkt meg, så jeg lurer på det samme; noen som har erfaring med butikken? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Dette er jo en relativt gammel post, men ser butikken har endel ting jeg kunne tenkt meg, så jeg lurer på det samme; noen som har erfaring med butikken? samme her.... men sendes det tollfritt? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Dette er jo en relativt gammel post, men ser butikken har endel ting jeg kunne tenkt meg, så jeg lurer på det samme; noen som har erfaring med butikken? samme her.... men sendes det tollfritt? Ja, det er ikke toll på datadeler. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Han mente sikkert moms hehe... ja det og Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hadde bestilt en del småvarer fra FrozenCPU.com for ca 2 og en halv uke siden. Et tastatur + mus, noen T-skjorter og diverse PC-mod stæsj. Fikk melding om at det var ankommet posten i går, så nå gleder jeg meg Virker veldig seriøst og bra. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 bump. Henta varene på posten i dag og alt var ok. Supert! Var ikke noe ekstra snop oppi, slik som f.eks Netshop frister med, men ok. Ingen feil. Bra butikk. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Skal se om jeg kan finne fraktseddelen EDB, men jeg mener frakten var dyrere enn varene. Uansett kan du registrere deg på sidene dems og få frakten utregnet direkte. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) *slettet* lage eget topic Endret 19. mai 2004 av EDB Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det spørsmålet kan du ta i en egen topic Ok, her er shippingkostnadene: Verdien av det jeg kjøpte var på 62 amerikanske gærninger. Shippingkostnadene var på 98 amerikanske gærninger. Så det koster skjorta å få sendt dette over. Men utvalget av varer forsvarte innkjøpet, i denne omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå