Topguy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har ikke brukt noe særlig av slike i Warhammer ennå, men kunne tenke meg å teste et par ut. Ihvertfall før jeg kommer meg inn i T4. Noen som har noen gode forslag eller linker til sider som viser en god oversikt av mods? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Først av alt laster du ned curse client <--Dirkete link Så til noen jeg anbefaler. ReActionBarColor Phantom Pure AlertLimiter Clock AutoBand LibSlash <-- MUST! AnywhereTrainer FlagBeGone Level Block (v2) Preciousss Warhammer Scrolling Combat Text Mangle flere som er gode, men det er hvertfall et minimum etter min standard Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Takker så meget. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Killingblow - Ikke spesielt nyttig, bruker samme lyd som nå man blir rvr "flaget" Tada! Chat Notifier - Vedlig fin sak som sier fra når du får ett tell som IKKE bruker lyder fra selve spillet Show Health Percent - denne MÅ du har om du skal tilbrine tid i PvE delen. og er nyttig gennerlt også Buffhead - denne viser buffs etc like over hva en du måtte drepe, Lenke til kommentar
Wolfbadge Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Squared er perfekt om du spiller som healer class. Prøv det ---> Squared healing grids Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå