OleAlexanderK Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Tjohei! Bilde er fra utstillingen Apokalyps meg, det er det andre bilde jeg har postet fra utstillingen. C'mon, shoot me down Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Bekledning og fargekombo gir hva jeg assosierer med Kaizers musikk ihvertfall. Jeg vet ikke dog om det er nok i bildet til å feste øyet mitt på. Hender og ordet bibelen står jo fint ut, men er ikke veldig interessant, føler interressen glipper etter et lite sekund. Et ansikt eller mer rom med kontekts kunne kanskje gitt flere ting av interesse til å gi et større preg ibildet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kan ikkje huske at jeg så dette på selve utstillinga; og synes det var endel der som var hakket bedre. Men det funker greit dette også, synes kanskje det svarte blir litt for grått / blast her, though. Ramme i bakgrunnen er jeg usikker på, men mulig det har noe med kaizers som jeg ikkje har fått med meg Du må komme på fest imorgen btw, bor rett ved der kaizers er, så du kan kom enten på vors sller nasch ;=) Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Kan ikkje huske at jeg så dette på selve utstillinga; og synes det var endel der som var hakket bedre. Men det funker greit dette også, synes kanskje det svarte blir litt for grått / blast her, though. Ramme i bakgrunnen er jeg usikker på, men mulig det har noe med kaizers som jeg ikkje har fått med meg Du må komme på fest imorgen btw, bor rett ved der kaizers er, så du kan kom enten på vors sller nasch ;=) Kanskje vi se's Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Litt OT: Var noen av dere på Aussie Floyd i går da? Fy faen var jævlig bra! Hadde egentlig lyst til å se Kaizers og Black Debbath i dag, men hadde bare billett for fredag, og hadde ikke råd til å kjøpe for lørdag Dere får ha det morro i kveld, Ole A. og Ole M. ^^ Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Aaken, kom på fest til meg istede, tror ikke det blir så jeg tar meg råd til bilett ;=) Blir relativt mange folk osv. Kan crashe på sofaen elns. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 hehe, takk for tilbudet. Vi får se ^^ Mulig jeg bare chiller på verandaen med en par kalde pils. Blir uansett litt vanskelig å komme seg til og fra Steinkjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå