Gå til innhold

Første glimt av Max Payne (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morsom film! =) Men jeg har tro på spillet. Bare de tar med bullet time! :D

Tar de vekk bullettime så er det så og si ingen Max Payne-faktor igjen i spillet. De har jo strippet det for den melankoliske stemningen de hadde i de forrige. Skal ikke si det så skrå-sikkert over noen bilder, men igjen - et bilde sier mer enn 1000 ord. Venter spent på flere og mer avslørende trailere.

Lenke til kommentar

Kunne ikke Max Payne plaffa ned folkan i AIG og de andre bankan som har kjørt nasjonan i grus? Max Payne handler jo om å hevne seg på bad guys. Det er masse å gjøre i USA enda, ikke vits å stikke til Sør-Amerika...

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Skal vel vente litt med å dømme Rockstar nord og ned på grunn av litt flintskalle og skjegg. Kan jo godt hende at spillet fortsatt har den karakteristiske mørke - og for den saks skyld en enda mørkere - stemningen. Ville jo vært litt mye forlangt om han skulle springe rundt med skinnfrakk i Sør-Amerikas hete også. Hvis jeg var Max Payne, ville jeg lagt igjen frakken hjemme.

Lenke til kommentar
Skal vel vente litt med å dømme Rockstar nord og ned på grunn av litt flintskalle og skjegg. Kan jo godt hende at spillet fortsatt har den karakteristiske mørke - og for den saks skyld en enda mørkere - stemningen. Ville jo vært litt mye forlangt om han skulle springe rundt med skinnfrakk i Sør-Amerikas hete også. Hvis jeg var Max Payne, ville jeg lagt igjen frakken hjemme.

Hva gjør han nedi Sør-Amerika i utganspunktet? For meg har han ingenting der å gjøre :p

Men men, blir spennende å se hva de klarer å hoste opp.

Lenke til kommentar

Eg fatter og begriper ikkje at dette her skal vere Max Payne...ser heilt vanvittig kjipt ut. Hva faen er det Rockstar har gjort?

Det bør vere en rimelig tight og godt oppklarende, samt troverdig historie i dette spillet her som forklarer alt dette våset.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Skjønner han godt ingen vil gå i svart frakk i 40+ plussgrader, men max payne har vel hele tiden vært en psykotisk massemorder.

Bad guys er fremmdeles mennesker.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...