Hrodebert Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Så ut som en bizarre miks av FarCry2 og Hitman 47... Håper bare de ikke kjører MaxPayne i dass denne gangen, det fortjener ikke sjangeren. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Er litt skeptisk til dette spillet. Me want remedy Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Morsom film! =) Men jeg har tro på spillet. Bare de tar med bullet time! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Morsom film! =) Men jeg har tro på spillet. Bare de tar med bullet time! Tar de vekk bullettime så er det så og si ingen Max Payne-faktor igjen i spillet. De har jo strippet det for den melankoliske stemningen de hadde i de forrige. Skal ikke si det så skrå-sikkert over noen bilder, men igjen - et bilde sier mer enn 1000 ord. Venter spent på flere og mer avslørende trailere. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Sam Fisher har byttet navn til Max Payne og fått skjegg? Wtf? NEEEEEEEEEEEEEI. Kommer nok til å spilles, men skal definitivt ikke kjøpe hvis det blir sånn som det ser ut. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Kunne ikke Max Payne plaffa ned folkan i AIG og de andre bankan som har kjørt nasjonan i grus? Max Payne handler jo om å hevne seg på bad guys. Det er masse å gjøre i USA enda, ikke vits å stikke til Sør-Amerika... Endret 26. juni 2009 av Samegerilja Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Bli med i denne Facebook-gruppa for å stoppe den uakseptable utviklingen! Vi må stå sammen for å stoppe denne katastrofen! Få tilbake skinnfrakken! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Seriøst de har jo informert at det er masse bullet time stuff og enda mer! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Bullet Time skulle bare mangle. Men skjegg?! Dette er ikke bra nok. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tror ikke på det jeg.. Med de bokstavene de har brukt i teaseren, og hvordan den ellers er lagd så synes jeg det ser ut som en spøk:) Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Nei no niet nada. Dette er ikke Max Payne. Eneren var bra, toeren var fantastisk. Treeren derimot ser ut til å gå en annen vei... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hva var den der gitarmusikken på slutten?? Hørtes jo muntert ut! Argh! This is not happening!! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Den teaseren er fake uansett. Det er bare å følge med på det som sies. Men bildene derimot, med mindre det er en practical joke fra Rockstars side, tror jeg at er ekte. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Skal vel vente litt med å dømme Rockstar nord og ned på grunn av litt flintskalle og skjegg. Kan jo godt hende at spillet fortsatt har den karakteristiske mørke - og for den saks skyld en enda mørkere - stemningen. Ville jo vært litt mye forlangt om han skulle springe rundt med skinnfrakk i Sør-Amerikas hete også. Hvis jeg var Max Payne, ville jeg lagt igjen frakken hjemme. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Skal vel vente litt med å dømme Rockstar nord og ned på grunn av litt flintskalle og skjegg. Kan jo godt hende at spillet fortsatt har den karakteristiske mørke - og for den saks skyld en enda mørkere - stemningen. Ville jo vært litt mye forlangt om han skulle springe rundt med skinnfrakk i Sør-Amerikas hete også. Hvis jeg var Max Payne, ville jeg lagt igjen frakken hjemme. Hva gjør han nedi Sør-Amerika i utganspunktet? For meg har han ingenting der å gjøre Men men, blir spennende å se hva de klarer å hoste opp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Eg fatter og begriper ikkje at dette her skal vere Max Payne...ser heilt vanvittig kjipt ut. Hva faen er det Rockstar har gjort? Det bør vere en rimelig tight og godt oppklarende, samt troverdig historie i dette spillet her som forklarer alt dette våset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Skjønner han godt ingen vil gå i svart frakk i 40+ plussgrader, men max payne har vel hele tiden vært en psykotisk massemorder. Bad guys er fremmdeles mennesker. Endret 27. juni 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Frakk i Sør-Amerika hadde blitt feil, men den største feilen er jo at dei er i Sør-Amerika! Minner desverre alt for mykje om GTA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg