e9 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 emnetittelen sier det meste dere! trenger hjelp, fordi jeg finner det ikke og når den error meldingen kommer opp " could not logg into messanger" så kommer også denne opp "Disconnected from xboxlive" veldig irriterende til tider! Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 http://www.gamespot.com/pages/forums/show_...pic_id=26744754 Lenke til kommentar
e9 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 skulle gjerne ønsket meg et mere konkret guide / svar! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) skulle gjerne ønsket meg et mere konkret guide / svar! du fikk jo et engelsk svar på et engelsk spørsmål....... xbox knappen (den store), profil, auto sign in, slå av auto sign in for messenger. Endret 26. juni 2009 av 530XD Lenke til kommentar
e9 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) helt feil faktisk, den guiden var så miss visende at det ikke var mulig, det stod 1-2 click to the left når det skal være 2 clicks til høyre.. jeg trøbblet meg ut og inn av andre settningser før jeg fant ut at det var på settnings på kontrollen og ikke main xbox det var snakk om! så bra at dere har lest igjennom den guiden må jeg si! Endret 28. juni 2009 av Camrot Fjernet sitat av/kommentar til slettet innlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Krangling og ufint språk er fjernet fra tråden. Diskusjoner skal holdes i en høfflig tone. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå