Bjarne94 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har kjøpt en Bella Arrow, og har bare langstammet 40 hk. går det an å tilpasse båten til motoren? eller må jeg kjøpe ny motor? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Du kan bygge opp hekken litt. Forrige eiger hadde gjort det på min(nå har eg bare langstammet 25HK da). Min er bygget opp 5-10 cm(husker ikkje helt nøyaktig). Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Er det ikke lurere å bytte motoren mot en kortstammet motor kontra å endre på båtens hekk? Du kan eventuelt få et verksted til å bytte drivakselen og stammen på motoren din, men det blir fort dyrere enn å bytte hele påhengeren. Snakk med forhandlere/verksted som driver med ny/brukt-salg av påhengsmotorer. Endret 27. juni 2009 av The Metal God Lenke til kommentar
Bjarne94 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 okei.. får se hva jeg gjør Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er det ikke lurere å bytte motoren mot en kortstammet motor kontra å endre på båtens hekk?Du kan eventuelt få et verksted til å bytte drivakselen og stammen på motoren din, men det blir fort dyrere enn å bytte hele påhengeren. Snakk med forhandlere/verksted som driver med ny/brukt-salg av påhengsmotorer. Ser ikkje helt kva som er problemet med å bare bygge opp hekken noen cm. Mye billigere enn å bytte motor/endre på den man har iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå