Gå til innhold

Det å bytte favorittlag

Kloever

Anbefalte innlegg

Hei, eg heier på verdens rikeste klubb som har alle muligheter opne, men presterer ikkje meir enn 10ende plass. Spelarane sin form går fra å gi alt til å virke som dei var på fylla dagen før.

Får aldri tid til å bli kjent med ein trenar før han er vekke.

Bytte klubb? Neppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De ALLER fleste vil nok si at "schnavvl" smaker bedre enn vanlig mat, poteter, gulrøtter, kålrabi og det der. Hvertfall av folk som vanker her inne (min mor er nok en av de som sier seg uenlig).

Hva med jordbær, kylling, salat, skinke, etc

Lenke til kommentar
De ALLER fleste vil nok si at "schnavvl" smaker bedre enn vanlig mat, poteter, gulrøtter, kålrabi og det der. Hvertfall av folk som vanker her inne (min mor er nok en av de som sier seg uenlig).

Hva med jordbær, kylling, salat, skinke, etc

Nå snakker jeg generelt, ikke spesifikt. Hva med lungemos og blodpudding, forøvrig?

Lenke til kommentar
Nå snakker jeg generelt, ikke spesifikt. Hva med lungemos og blodpudding, forøvrig?

Hva er det egentlig du vil frem til?

Så klart finnes det sunne ting som er gode og det finnes usunne ting som er gode....

Jeg vet ihvertfall at har det stått en pose potetgull, en melkesjokolade og en kurv med jordbær fremfor meg hadde jeg valgt bærene, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Kort og godt: Jeg har vært LSK-patriot i alle mine 36 år - etter de siste kampene i årets sesong og med årets lag/trenere vurderer jeg STERKT å bytte lag. Maken til skuffelse.

Når "laget i ditt hjerte" spiller rævafotball, ikke har spillere du liker eller klarer å uttale navnet til, har en trener du har hatet i alle år og kjøper spillere som snart fyller 50 år (ja, Riseth) - da må det vel være lov å tvile?

Haha. Fy faen. Da får du se å komme deg vekk til østkanten i Oslo. Der er det et lag som har massevis av bønder som supportere. Og en hel del medgangssupportere, ikke minst. Jeg holder med LSK i tykt og tynt, helt til jeg dauer. Om de spiller i Tippeligaen eller 6. divisjon spiller ingen rolle. LSK er laget mitt, og sånn kommer det ALLTID til å bli. Det går opp og ned i fotball. Du bør vel ha skjønt det etter så mange år?

Endret av Harvest
Lenke til kommentar
Kort og godt: Jeg har vært LSK-patriot i alle mine 36 år - etter de siste kampene i årets sesong og med årets lag/trenere vurderer jeg STERKT å bytte lag. Maken til skuffelse.

Når "laget i ditt hjerte" spiller rævafotball, ikke har spillere du liker eller klarer å uttale navnet til, har en trener du har hatet i alle år og kjøper spillere som snart fyller 50 år (ja, Riseth) - da må det vel være lov å tvile?

Haha. Fy faen. Da får du se å komme deg vekk til østkanten i Oslo. Der er det et lag som har massevis av bønder som supportere. Og en hel del medgangssupportere, ikke minst. Jeg holder med LSK i tykt og tynt, helt til jeg dauer. Om de spiller i Tippeligaen eller 6. divisjon spiller ingen rolle. LSK er laget mitt, og sånn kommer det ALLTID til å bli. Det går opp og ned i fotball. Du bør vel ha skjønt det etter så mange år?

Kanskje han har blitt lei av å tape mot Vålerenga da ? :)

Lenke til kommentar

Wolverhampton , Viking og det lokale 2 div laget Ålgård

Til vm i 2010 håper jeg jo selfølgeli på norge , men ettersom det ikke ser lyst ut er jeg forbret på å finne et annet landslag under vm.

Liker Nederlenderne og Russerne godt.

Fikk go sans for Egypt / USA også under prøve vm

Men er vell helst Wolverhampton og Viking det går i.

Blir spennende å se hvordan Wolves takkler nivået i PL

Lenke til kommentar
Ser på trådstarter som ett klart eksempel på en medgangssupporter som ikke innser dette selv. Når motgangen begynner å komme blir man mer kritisk til alt annet og plutselig begynner man å tvile.

Opprettelse av denne tråden viser at tilhørigheten til laget ikke stikker så dypt som han selv egentlig vil.

Når han snakker om å bytte nevnes Barcelone som "erstatter" ikke noe som helst annet lag. Er det tilfeldig eller er det fordi at de har vunnet mye i det siste?

Det er jo garantert lag som drives MYE bedre enn både Barcelona og Real Madrid til sammen, hvorfro ikke heie på en av disse?

Når alt kommer til alt snakker vi nok om en medgangssupporter i en fornektelsestilstand.

Du vet åpenbart ikke hva det vil si å være medgangssupporter. Real Madrid er som sagt sterkere enn på lenge (noensinne?).

Lenke til kommentar
Du vet åpenbart ikke hva det vil si å være medgangssupporter. Real Madrid er som sagt sterkere enn på lenge (noensinne?).

Greit at RM har gjort det bra men når eneste lag du vurderer er laget som har gjort det bedre så er det ikke noe tvil om at dette er medgangssupporteroppførsel. Ser du nedover på tabellen så finnes det GRANTERT lag som drives bedre enn både RM og Barcelona, hvorfor tenker du ikke på noen av dem? Synd du ikke innser dette selv.

Saken er enkel, man bytter ikke lag uansett.

Favorittlag er ikke noe man velger det er bare noe som "skjer" eller kommer til deg. Vil påstå at de som setter seg ned og velger lag ALDRI vil være en skikkelig supporter.

Lenke til kommentar

Greit at RM har gjort det bra men når eneste lag du vurderer er laget som har gjort det bedre så er det ikke noe tvil om at dette er medgangssupporteroppførsel. Ser du nedover på tabellen så finnes det GRANTERT lag som drives bedre enn både RM og Barcelona, hvorfor tenker du ikke på noen av dem? Synd du ikke innser dette selv.

Saken er enkel, man bytter ikke lag uansett.

Favorittlag er ikke noe man velger det er bare noe som "skjer" eller kommer til deg. Vil påstå at de som setter seg ned og velger lag ALDRI vil være en skikkelig supporter.

Jeg har aldri noensinne vurdert å holde med Barcelona, da ville jeg heller lagt alt som heter fotball på hylla.

Så du ikke at Sevilla er min nye klubb? Virker som at du bare skumleser enkelte innlegg.

De som setter seg ned og velger lag kan aldri vært en skikkelig supporter? Du virker jammen skarp. Burde altså vente til man er ferdig med barneskolen i det minste da, så man kan ta en veloverveid avgjørelse.

Helst burde jeg vært enda eldre også. Supert. Edit: fram til jeg ble gammel og klok nok, skulle jeg bare brukt tiden til å "bli kjent" med klubbene da?

Endret av Kloever
Lenke til kommentar
Wolverhampton , Viking og det lokale 2 div laget Ålgård

Til vm i 2010 håper jeg jo selfølgeli på norge , men ettersom det ikke ser lyst ut er jeg forbret på å finne et annet landslag under vm.

Liker Nederlenderne og Russerne godt.

Fikk go sans for Egypt / USA også under prøve vm

Men er vell helst Wolverhampton og Viking det går i.

Blir spennende å se hvordan Wolves takkler nivået i PL

shit, leste feil på tråden

JAJA...... jeg leste litt feil så innlegge ble også upassende.

Wolverhampton begynte jeg å heie på fordi jeg ville heie på noe ikke alle andre heide på.

Var typisk at alle heide på Manchester elle Liverpool ( jeg selv heide på manchester ) , men ble drittlei av at alle gjorde det samme.

Så jeg velgte outsider laget fra Birmingham det åre de rykkte opp, og har føllt med i Championship de siste årene og gleder meg stort til PL 09-10

Lenke til kommentar

Kom over en tråd nå.

For å sitere: "Dette begynner å bli griselatterlig.. Jeg hadde vært flau om jeg var Real supporter.."

"Nei, men å kaste ut nesten 2 milliarder på 4 spillere er flaut. Evt. alle tittler dere vinner de neste par årene, blir som med da chelsea vant. Ingen respekt.."

"Nei, det er det ikke. Dere har fremdeles brukt nesten 2 milliarder kroner. Si det høyt, og fortell meg at du ikke iallfall får litt bismak i kjeften av det. 2 milliarder!"

Fra samme person vel å merke, men ikke mitt nick.

Lenke til kommentar

Du prøver å forsvare det at du bytter klubb, og de fleste her respekterer deg ikke for det, da må du faktisk godta at vi er uenige med deg, og mener at det er forkastelig og usmakelig. Når Chelsea vant så godtok jeg det, og hvis Real Madrid vinner (selv om dette faktisk er helt annerledes da dette er penger som kommer tilbake igjen) så vil jeg ikke si at klubben ikke får min respekt. Brukeren du siterer er for øvrig en United - supporter som virker bitter fordi vi ikke fikk Benzema. Vi kommer ikke til å dulle med deg og fortelle deg at det er helt greit å bytte klubb når de fleste av oss ikke synes det, så da får du heller godta det.

Lenke til kommentar
Du prøver å forsvare det at du bytter klubb, og de fleste her respekterer deg ikke for det, da må du faktisk godta at vi er uenige med deg, og mener at det er forkastelig og usmakelig. Når Chelsea vant så godtok jeg det, og hvis Real Madrid vinner (selv om dette faktisk er helt annerledes da dette er penger som kommer tilbake igjen) så vil jeg ikke si at klubben ikke får min respekt. Brukeren du siterer er for øvrig en United - supporter som virker bitter fordi vi ikke fikk Benzema. Vi kommer ikke til å dulle med deg og fortelle deg at det er helt greit å bytte klubb når de fleste av oss ikke synes det, så da får du heller godta det.

Setter pris på om dere gidder å lese innleggene lengre opp i tråden også. Jeg har ikke kommet hit for å få støtte (slakt er mer sannsynlig), men bare lufter noen tanker jeg hadde omkring dette byttet.

Bryr meg ikke nevneverdig om hva andre klubbers fans mener om pengebruken til RM, eller om noen mister respekten, selv om det jeg siterer ovenfor samsvarer med det jeg tenker om RM som klubb. Bare nevnte hva en annen tenkte om det samme.

Dulling, liksom. Jeg synes det må gå an å diskutere dette på en ordentlig måte, gjerne uten å trekke inn "medgangssupporter" (fortsatt ikke fått med meg hvor det kommer inn i bildet).

Da er det mer saklig å påstå at jeg ikke er en "ordentlig" supporter. Jeg valgte meg jo bare et lag, dumme meg (sarkastisk, ja).

Lenke til kommentar
Jeg har lest hele tråden, og jeg mener fortsatt at du prøver å bytte over til en annen klubb for å så støtte Barcelona. Det er min oppfatning. Du får iallefall ingen støtte fra meg, da jeg mener det er forkastelig.

Du er også av den oppfatning at jeg bytter til Barcelona? Lenge leve dumskapen, isåfall.

Lenke til kommentar

En trofast supporter bør vel også ha lov til å stille krav til klubben sin? Når absolutt ALT endres til det værre over veldig kort tid (spillestil/spillere/ledelse/taktikk/trening) mener jeg uansett at det vil være idiotisk å ikke stille seg spørsmålet: "Hvorfor skal jeg fortsatt holde med laget?".

Det finnes nok av alternativer. For min del vurderer jeg både Skjetten, Strømmen, Lørenskog og Rælingen. Spesielt Rælingen, faktisk...

Lenke til kommentar

Herregud, Pick A Team And Stick By It!

Trådstarter har enkelt og greit valgt et favorittlag i Blinde. Massiv pengebruk, "Merkelig" fortid (Om jeg for fremlegge det slikt :p ) og mye primadonna-nykker, har og er fortsatt standard i RM. Kom dette som et stort Newsflash for deg? :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Trådstarter har enkelt og greit valgt et favorittlag i Blinde. Massiv pengebruk, "Merkelig" fortid (Om jeg for fremlegge det slikt :p ) og mye primadonna-nykker, har og er fortsatt standard i RM. Kom dette som et stort Newsflash for deg? :)

Jeg var 11-12 år den gangen, og det var ikke slik at jeg gjorde grundig research på forhånd. Det var heller ikke noen massiv pengebruk og nevneverdig med primadonna-nykker av det jeg kan huske.

Er kun noen ytterst få klubber som holder på slik, og muligens gjør det at det blir vanskelig å sette seg inn i problemstillingen.

Lenke til kommentar

Jeg var 11-12 år den gangen, og det var ikke slik at jeg gjorde grundig research på forhånd. Det var heller ikke noen massiv pengebruk og nevneverdig med primadonna-nykker av det jeg kan huske.

Er kun noen ytterst få klubber som holder på slik, og muligens gjør det at det blir vanskelig å sette seg inn i problemstillingen.

Godeste G er jo Real Madrid - supporter så han kan nok sette seg inn i problemstillingen din, men slik jeg ser det er det ikke et problem. Du har lyst til å bytte lag, og vi har fortalt deg hva vi synes om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...