Jørgen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg kommer med pisset, ja? Jeg tror jeg bare avslutter det her. Du har tydeligvis ingen reel interesse for fotball, ei heller noen særlig fotballkunnskap. Jeg gidder ikke å bruke en stor del av tiden min på diskusjon.no på å svare medgangsupportere. Det er da klart spillerene gadd, problemet var bare at de ikke fungerte som et kollektiv, men du er vel muligens blind? Jeg sier nei takk til videre diskusjon da jeg nødig vil ha en ferie fra forumet. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Jeg kommer med pisset, ja? Jeg tror jeg bare avslutter det her. Du har tydeligvis ingen reel interesse for fotball, ei heller noen særlig fotballkunnskap. Jeg gidder ikke å bruke en stor del av tiden min på diskusjon.no på å svare medgangsupportere. Det er da klart spillerene gadd, problemet var bare at de ikke fungerte som et kollektiv, men du er vel muligens blind? Jeg sier nei takk til videre diskusjon da jeg nødig vil ha en ferie fra forumet. Hehe, såpass. Like greit vi ikke diskuterer med hverandre, du er allerede langt nok ute på viddene, som andre også har påpekt. Jekk deg ned, og innse at du ikke kom spesielt godt ut av denne. Endret 28. juni 2009 av Kloever Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det går vell fint ann å skifte favorittklubb, men ikke som en medgangsupporter. Altså, la oss si at du har en dame, men du begynner å miste følelsen for henne, og da vil du slå opp å prøve å finne deg en ny dame. Det går vell fint ann å gjøre dette med ett fotball lag også. Selv om det kanskje blir litt rart, vist du har holdt med den klubben siden du var liten. Men alt går ann, vi mennesker er forskjellige. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Bytte lag i voksen alder = annenrangssupporter. Å høre på at folk skal si hvor fint og flott det måtte være å heie på det beste laget hele tiden osv. blir som å høre på Hitler forsvare jødeutryddelsen. Kvalmt! Kan vel også sammenlignes med å skille seg i "gamle dager". You marry once, and that's it, liksom... Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Det går vell fint ann å skifte favorittklubb, men ikke som en medgangsupporter. Altså, la oss si at du har en dame, men du begynner å miste følelsen for henne, og da vil du slå opp å prøve å finne deg en ny dame. Det går vell fint ann å gjøre dette med ett fotball lag også. Selv om det kanskje blir litt rart, vist du har holdt med den klubben siden du var liten. Men alt går ann, vi mennesker er forskjellige. Jeg har som sagt irritert meg over RM gjennom flere sesonger, men var fast bestemt på at dette var favorittlaget (klubben, egentlig) mitt uansett. Byttet er rimelig vemodig slik sett. Men jeg har ikke den store troen på at driften av Real Madrid vil endres med det første, og jeg som fotballsupporter skal ikke "mislike" min egen klubb. Man skal glede seg over klubben, og det eneste som har gledet meg er at Raul is still going strong. Medgangssupporter blir naturligvis noe helt annet. Da bytter man heller til Real Madrid slik det ser ut nå. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Gjør som du selv vil du. Det værste jeg vet er folk som sender meldinger når laget ditt taper, og de har aldri fulgt med på fotball. Det bare sender meldinger pga at laget ditt tapte. Er det noe navn på slike "supportere" ? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Gjør som du selv vil du. Det værste jeg vet er folk som sender meldinger når laget ditt taper, og de har aldri fulgt med på fotball. Det bare sender meldinger pga at laget ditt tapte. Er det noe navn på slike "supportere" ? Jeg gjør naturligvis som jeg vil, og trenger ikke noens tillatelse jeg har bare luftet noen tanker rundt dette. De supporterne som er mest opptatt av å hate andre klubber, og gleder seg mer over andres fiasko enn egen suksess har jeg aldri skjønt meg på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei mitt navn er Egil og jeg er Leeds-patriot, noe jeg har vært i rundt 15år. Kjører fylkets (kanskje landets) eneste bil med et Leeds-skjerf i hatthylla og er stolt av det til tross for nederlag de-luxe de siste årene. Kun i én periode vurderte jeg å bytte lag i en alder av 10 år, men det ble kun en liten vurderingssak. Dette å bytte lag kan jeg i enkelte tilfeller skjønne, dersom man ikke har baller til å støtte laget sitt gjennom motgang. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hei mitt navn er Egil og jeg er Leeds-patriot, noe jeg har vært i rundt 15år. Kjører fylkets (kanskje landets) eneste bil med et Leeds-skjerf i hatthylla og er stolt av det til tross for nederlag de-luxe de siste årene. Kun i én periode vurderte jeg å bytte lag i en alder av 10 år, men det ble kun en liten vurderingssak. Dette å bytte lag kan jeg i enkelte tilfeller skjønne, dersom man ikke har baller til å støtte laget sitt gjennom motgang. Vel og bra det. Jeg må bare understreke at jeg ikke bryter med et lag i motgang, Real Madrid virker derimot sterkere enn på lenge. Som liten hadde jeg et favorittlag i England også (det måtte man nesten ha den gangen), og jeg holdt da med Middlesbrough. Var ikke slik at jeg byttet da de rykket ned. Endret 28. juni 2009 av Kloever Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 oslo72: Eneste du beviser er en forvirrende dårlig forståelse for Fotball (Generelt). Et par 16 eller 17-åringer klarer ikke vinne Tippeligaen. Og siden du har vært en evigvarende LSK-supporter, husker du nok deres storhetstid med Tom Lund, hvilken fotball ble spilt da? Om ikke dette var "Ræv Fotball" så vet ikke jeg, en lempe opp til Tidenes beste Nordmann var det som ble spilt. LSK har aldri vært kjent for fantastisk fotball, ikke i nærheten engang (Erlandsen er vel det siste bevise på en slik "Gampe"-Fotball).Hva er så hat med Mr. Berg? Cuz He's Bold? ( ). Han innhar en fotballforståelse over enhver Norsk trener, en nærhet og med-menneskelighet, itilegg til å satse på Ungdomen (...Noe TL sårt trenger). Uten at jeg noen LSK-Fan av noe slag, så må jeg si dette imponerer meg hårreisende mye, Ungdomssatsingen og Treningfasilitets-satsingen. Var selv på LSK2-Match igår (Mot Enga) og imponerende nok var det flere potensielle/fremtidige TL spillere der. Som Fattern sier(ilikhet med en evigvarende supporter): "Aldri har Utsikten til LSK sett lysere ut". Takk for det, men har god fotballforståelse og ser når et lag og en trener ikke passer sammen. Mulig Henning Berg er flink, men da har han tilgode å vise det i Tippeligaen så langt - både med Lyn og LSK (harde, men sanne ord etter min mening). At LSK kan være flinke i fremtiden med unge spillere hjelper ikke stort hvis de rekker å rykke ned i 2. divisjon i mellomtiden. Ingen kan gjøre noe med at JEG misliker Henning Berg, Riseth og mange andre på LSK om dagen. Det er min mening, og hva andre mener om den spiller ingen trille. På samme måte er jeg klar over at min mening sikkert ikke spiller noen trille for andre som leser den Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Sammenlagt så blir det en mye større glede Aldri i verden. Det finnes overhodet ingen tvil om at du tar feil her, kjetikl. Endret 29. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Om man bytter lag, elsket man ikke laget nok i begynnelsen til å kunne kalles supporter. Bytte lag skjer bare ikke. Det er umulig. Real/andre slike enorme kjøpelag er muligens et unntak som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Takk for det, men har god fotballforståelse og ser når et lag og en trener ikke passer sammen. Mulig Henning Berg er flink, men da har han tilgode å vise det i Tippeligaen så langt - både med Lyn og LSK (harde, men sanne ord etter min mening).At LSK kan være flinke i fremtiden med unge spillere hjelper ikke stort hvis de rekker å rykke ned i 2. divisjon i mellomtiden. Ingen kan gjøre noe med at JEG misliker Henning Berg, Riseth og mange andre på LSK om dagen. Det er min mening, og hva andre mener om den spiller ingen trille. På samme måte er jeg klar over at min mening sikkert ikke spiller noen trille for andre som leser den Okey, da har du åpenbart ikke Historiske-Perspektiver å vise til. Henning, uansett hvor klysete du tror han ser ut i den Porsche Cayenne'n sin, så tok han Lyn til en oppsiktsvekkende Andreplass i sin debutsesong som trener, et Lyn-lag uten nevneverdig Midler å hente eller Spillere, rett og slett fantastisk Godt gjort. Og med årene har bare økonomien og spiller-flukten blir større og større, men Lyn holder seg i like god form iforhold til hva de har iforhold til økonomiske muskler. Økonimi er alfa/Omega i Fotballen. Et godt eksempel er jo å se hvordan Lyn ligger an per dags dato? Når det gjelder Lillestrøm så tok de en sjanse etter at Erlandsen pakket sekken, de satset på både Stadio-fasiliteter og den ting itilegg til en nokså oppsiktsvekkende bruk av penger på spillerkjøp, spesielt under Røsler. Under Nordlie gikk det vel mer til feite spillerlønninger til Designerte spillere. Nå har Berg kommet og Midlene er Totalt Fraværende , som med resten av Norges fotballklubber, så må klubben kutte massive ting i klubben. Heldigvis har ikke LSK dratt en Enga-taktikk ved ene og alene satse på dyrbarkede spillere med både overgangssummer og lønningsposer i en helt annen verden, men heller (snarere også) Stadio-fasiliteter. Under Arne Erlandsen trente Gutta på Grusbanen ved siden av Skedsmohallen, nå har de et av Norges Peneste og muligens mest Moderne Stadio-fasiliteter (Alt Eid av dem selv selvsagt). Uansett, du klarer åpenbart ikke se ting i Perpektiver, LSK har aldri vært kjent som et direkte Topplag (...Utennom deres storhetstid under Tom Lund) og har verken publikumstilstrøming eller midler til å bli et per dags dato. Poenget er at LSK nå ser dette (Etter Erlandsen's avgang), under tvang pga Finnanskrisen, problemet og satser deretter. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ser på trådstarter som ett klart eksempel på en medgangssupporter som ikke innser dette selv. Når motgangen begynner å komme blir man mer kritisk til alt annet og plutselig begynner man å tvile. Opprettelse av denne tråden viser at tilhørigheten til laget ikke stikker så dypt som han selv egentlig vil. Når han snakker om å bytte nevnes Barcelone som "erstatter" ikke noe som helst annet lag. Er det tilfeldig eller er det fordi at de har vunnet mye i det siste? Det er jo garantert lag som drives MYE bedre enn både Barcelona og Real Madrid til sammen, hvorfro ikke heie på en av disse? Når alt kommer til alt snakker vi nok om en medgangssupporter i en fornektelsestilstand. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Sammenlagt så blir det en mye større glede Aldri i verden. Det finnes overhodet ingen tvil om at du tar feil her, kjetikl. Oh yess - her tror jeg vi kan vise til masser av tvil, og tror nok de fleste som ikke er medlem av "fotball-apene" jeg beskrev på forrige side vil være enige med meg .... Det blir litt som om du skulle spise/drikke noe du ikke liker, hver dag - en dag må du jo like det! - Mens jeg spiser/drikker bare det jeg liker hver dag. - Om du etter noen år plutselig liker det du spiste/drakk, hvem tror du har hatt mest glede i løpet av de åra? Akkurat Endret 29. juni 2009 av kjetilkl Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nei, det blir ikke det samme. Tror ikke du ser på poenget så lenge du ikke er en såkalt fotball-ape selv. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Sammenlagt så blir det en mye større glede Aldri i verden. Det finnes overhodet ingen tvil om at du tar feil her, kjetikl. Oh yess - her tror jeg vi kan vise til masser av tvil, og tror nok de fleste som ikke er medlem av "fotball-apene" jeg beskrev på forrige side vil være enige med meg .... Det blir litt som om du skulle spise/drikke noe du ikke liker, hver dag - en dag må du jo like det! - Mens jeg spiser/drikker bare det jeg liker hver dag. - Om du etter noen år plutselig liker det du spiste/drakk, hvem tror du har hatt mest glede i løpet av de åra? Akkurat Folk som bare spiser det de liker blir ofte syke/feite/whatever siden søtsaker alltid smaker best. Diabetes og alskens fanteri som følger med "babyholdningene" du listet opp nå nettopp, og ikke sunn fornuft, gir sikkert MASSE glede, du... Akkurat. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette er bare latterlig. En som bytter lag, er ikke supporter. End of discussion. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Folk som bare spiser det de liker blir ofte syke/feite/whatever siden søtsaker alltid smaker best. Diabetes og alskens fanteri som følger med "babyholdningene" du listet opp nå nettopp, og ikke sunn fornuft, gir sikkert MASSE glede, du... Akkurat. Så det du sier er at sunne ting ikke er gode? - Bra holdning :!: Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Folk som bare spiser det de liker blir ofte syke/feite/whatever siden søtsaker alltid smaker best. Diabetes og alskens fanteri som følger med "babyholdningene" du listet opp nå nettopp, og ikke sunn fornuft, gir sikkert MASSE glede, du... Akkurat. Så det du sier er at sunne ting ikke er gode? - Bra holdning :!: De ALLER fleste vil nok si at "schnavvl" smaker bedre enn vanlig mat, poteter, gulrøtter, kålrabi og det der. Hvertfall av folk som vanker her inne (min mor er nok en av de som sier seg uenlig). Hadde ikke disse produktene hatt denne egenskapen ville de ikke vært i salg, for noen anne nytte enn som snacks har de faktisk ikke. Har ikke noe med holdning å gjøre, er mer å påpeke fakta. Er da klinkende klar over at jeg ikke kan spise potetgull til morgen, middag og kvelds uansett hvor godt jeg liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå