Gå til innhold

Det å bytte favorittlag

Kloever

Anbefalte innlegg

Fortsatt mye morsommere.

Says who?

...det må være virkelig morsomt å velge favorittlag etter kampen er ferdigspilt for så i trimufere med at "ditt lag vant igjen".

Sier jeg :)

Personlig syntes jeg det er mye artigere! Og man har plutselig så mange venner også!

Ja, og til slutt en hau med uvenner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da alltid morsomst å holde med de som vinner - du vet jo selvsagt hvem du skal hode med før kampen begynner, eller bytter evt mening i løpet av kampen for at du liker spillet til det andre laget bedre. - Etterpå er det jo samme hvem som vant, er ikke noe morsomt å velge lag da ...

- Ser ikke noe galt med det, og regner med at de flest mener det samme, bortsett fra apene som hyler og kjefter på hver kamp og skal "blø for drakta" :tease:

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar
Det er da alltid morsomst å holde med de som vinner - du vet jo selvsagt hvem du skal hode med før kampen begynner, eller bytter evt mening i løpet av kampen for at du liker spillet til det andre laget bedre. - Etterpå er det jo samme hvem som vant, er ikke noe morsomt å velge lag da ...

- Ser ikke noe galt med det, og regner med at de flest mener det samme, bortsett fra apene som hyler og kjefter på hver kamp og skal "blø for drakta" :tease:

Hva slags stoff går du på?

Lenke til kommentar

Helt OK at han går på stoffet, så lenge han ikke bruker det.

Lenke til kommentar
Fortsatt mye morsommere.

Says who?

...det må være virkelig morsomt å velge favorittlag etter kampen er ferdigspilt for så i trimufere med at "ditt lag vant igjen".

Sier jeg :)

Personlig syntes jeg det er mye artigere! Og man har plutselig så mange venner også!

Ser det for meg, 10 stykker rundt et bord, og når Chelsea går opp til 5-0 har alle Chelsea-skjerf. Neste runde: Chelsea spiller 1-1, og alle har Liverpool-lue på elns - de vant jo tross alt 4-1.

Kan ikke si jeg fnner noe argument på hvorfor medgangssupporter er ufyselige greier, men det er nok en grunn til at det er et skjellsord og ikke en hedersbetegnelse, for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Jeg har fått så mye pes for å være "trønder" (bare utenpå, inni er jeg siddis) og holde med Viking.

"Viking e itj bra, du må hoillj me Rosenborg! Dæm e bæst!!!1!!111" har jeg hørt hele livet.

Uansett hvordan de har gjort det, kan jeg ikke tenke meg å bytte lag. Det virker bare feil, og all julingen jeg har tatt imot ville vært til ingen nytte (er juling noen gang til nytte? Dere forstår hva jeg mener) :p

Uansett hvor shitty laget gjør det, om de bare tenker penger og de beste folka etc, så føler jeg likevel det blir galt å slutte og ha de som favoritter. Så lenge de fortsatt har sjela, og du har gode minner fra mange år, så ser jeg ingen grunn til å bytte favorittlag. Det vil komme en dag hvor de slår seg opp igjen og blir slik de var i en eller flere storhetstider opp gjennom årene de har eksistert.

Lenke til kommentar
Jeg har fått så mye pes for å være "trønder" (bare utenpå, inni er jeg siddis) og holde med Viking.

"Viking e itj bra, du må hoillj me Rosenborg! Dæm e bæst!!!1!!111" har jeg hørt hele livet.

Uansett hvordan de har gjort det, kan jeg ikke tenke meg å bytte lag. Det virker bare feil, og all julingen jeg har tatt imot ville vært til ingen nytte (er juling noen gang til nytte? Dere forstår hva jeg mener) :p

Uansett hvor shitty laget gjør det, om de bare tenker penger og de beste folka etc, så føler jeg likevel det blir galt å slutte og ha de som favoritter. Så lenge de fortsatt har sjela, og du har gode minner fra mange år, så ser jeg ingen grunn til å bytte favorittlag. Det vil komme en dag hvor de slår seg opp igjen og blir slik de var i en eller flere storhetstider opp gjennom årene de har eksistert.

Har du virkelig fått juling for å holde med Viking?

Lenke til kommentar

Jeg har vært Molde supporter i mine 13 lange år! Å det akter jeg å være videre, uansett opptur å nedtur.

Har det samme vært med Liverpool.

Jeg elsker Molde FK og Liverpool FC, elsker!

Kan faktisk ikke bestemme meg om hvilket lag som jeg elsker mest, fordi jeg elsker de like mye.

Lenke til kommentar

Antagelig svakere saker enn deg ;)

Tenk deg, du holder med laget ditt, i tykt og tynt, og i alle år, og ENDELIG!!! er det bra og vinner!!!!

På den samme tiden har vi normale hatt samme opplevelsen 100vis av ganger, når det laget vi synes er best vinner :)

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Tenk deg, du holder med laget ditt, i tykt og tynt, og i alle år, og ENDELIG!!! er dfe bra og vinner!!!!

På den samme tiden har vi normale hatt samme opplevelsen 100vis av ganger, når det laget vi synes er best vinner :)

Det blir uansett ikke samme gleden som om ett lag du har holdt med siden du var liten som vinner eller ett lag du begynte å holde med 20 min før kampslutt vinner.

Lenke til kommentar

Tenk deg, du holder med laget ditt, i tykt og tynt, og i alle år, og ENDELIG!!! er dfe bra og vinner!!!!

Det blir uansett ikke samme gleden som om ett lag du har holdt med siden du var liten som vinner eller ett lag du begynte å holde med 20 min før kampslutt vinner.

Sammenlagt så blir det en mye større glede ;)

Lenke til kommentar

Sammenlagt så blir det en mye større glede ;)

Aldri i verden.

Lenke til kommentar

Trådstarter har åpenbart valgt lag i blinde, enkelt og greit. Real Madrid er og kommer alltid til å være en Verdenssentral for Spillere, ihvertfall bortimot.

Når det er sagt skjønner jeg utmerket din tankegang. Derfor er det vesentlig Artigere å Forelske seg i et mindre lag, et lag med historie og kultur, ikke et Random lag fra Balløya (F.eks).

oslo72: Eneste du beviser er en forvirrende dårlig forståelse for Fotball (Generelt). Et par 16 eller 17-åringer klarer ikke vinne Tippeligaen. Og siden du har vært en evigvarende LSK-supporter, husker du nok deres storhetstid med Tom Lund, hvilken fotball ble spilt da? Om ikke dette var "Ræv Fotball" så vet ikke jeg, en lempe opp til Tidenes beste Nordmann var det som ble spilt. LSK har aldri vært kjent for fantastisk fotball, ikke i nærheten engang (Erlandsen er vel det siste bevise på en slik "Gampe"-Fotball).

Hva er så hat med Mr. Berg? Cuz He's Bold? (:p ). Han innhar en fotballforståelse over enhver Norsk trener, en nærhet og med-menneskelighet, itilegg til å satse på Ungdomen (...Noe TL sårt trenger).

Uten at jeg noen LSK-Fan av noe slag, så må jeg si dette imponerer meg hårreisende mye, Ungdomssatsingen og Treningfasilitets-satsingen. Var selv på LSK2-Match igår (Mot Enga) og imponerende nok var det flere potensielle/fremtidige TL spillere der. Som Fattern sier(ilikhet med en evigvarende supporter): "Aldri har Utsikten til LSK sett lysere ut".

Lenke til kommentar

Man bytter da aldri favorittlag, gjør man vel?

Nei.

Etter hvert, eller de senere årene, har jeg nesten begynt å like Barcelonas "stil", spillere osv bedre enn Real Madrid. Jeg synes det er noe galt med hvordan Real Madrid drives, hvordan man pøser ut penger på vanvitttig dyre spillere og hvor lite jeg og Real Madrid har felles. Barcelona bruker også mye penger, det er ikke det, men jeg synes det er en vesentlig forskjell på de to klubbene.

Klart det er en vesentlig forskjell på de to klubbene. Det er også en forskjell mellom Manchester United og Liverpool, Boca Juniors og Riverplate osv. Hva er galt med hvordan Real Madrid driver klubben kontra Barcelona? "Hvor lite jeg og Real Madrid har til felles" Hvor mye har du til felles med Sevilla eller Barcelona? Du er vel hverken fra Sevilla eller katalaner? Hva er det som gjør at du har mer til felles med disse enn Real Madrid?

Kjenner jeg i flere år irriterte meg over hvordan man spilte, med Ronaldo som det beste bildet på latskapen i Real Madrid. Stjernene så ut til å spille langt under evne, eller var de bare ikke bedre? Virket som om det over flere sesonger ikke var noen særlig plan over spillet, men med såpass solide spillere vinner man likevel kampene.

Med andre ord taklet du ikke motgang?

Som et resultat av "avskyen" mot mitt eget favorittlag sank fotballinteressen ganske dramatisk. Selv da jeg kunne se Real Madrid på TV2 var det ikke alltid jeg gadd. Jeg hadde bare blitt grinete og slått av så fort Osasuna e.l. hadde tatt ledelsen helt fortjent, fordi de faktisk er villige til å gi maks der ute på banen.

Du høres ikke ut som noen særlig god supporter, og jeg synes du lener ganske kraftig mot medgangsupporter når du skriver slik.

Nå som Perez på nytt har tatt kommandoen i Real Madrid kjenner jeg at jeg har fått nok. Ronaldo-ryktene hadde pågått en stund allerede, men når det blusser opp igjen, man ser hvilke spillere Perez skal ha inn og til hvilke summer, så blir jeg nesten kvalm. Kaka, Ronaldo, Villa, Ribery osv. Albiol blir da noe ganske annet.

Du er skuffet fordi Perez vil styrke dere?

Heretter er det Sevilla. Jeg vil finne større glede i det de klarer å utrette med sine midler, og så får jeg heller tåle det at de mister stjernene sine til f.eks. Real Madrid. Jeg vil også glede meg mer over en CL-plass til Sevilla enn et ligagull til Real Madrid

Du bare valgte en klubb ut av det helt blå? Hva gjør du når Espanyol tar ledelsen over Sevilla da? Skifter du til 'Two and a half men'?

Det var da voldsomt hvor mye piss det er mulig å komme med. Men jeg jeg skal likevel ta meg tid til å svare deg.

Jeg må ikke være fra Sevilla for å føle at jeg har mer til felles med dem enn med Real Madrid. Jeg som person er ikke tilhenger av at "alt kan kjøpes for penger", f.eks.

Hehe, jeg takler ikke motgang? Du må ta deg tid til å lese igjennom det jeg skriver. Jeg takler ikke at stjernespillere bare dasser ute på banen, uavhengig av om man vinner eller taper.

Hvis du hadde lest litt grundigere ville du sett at det ikke var i år jeg begynte å irritere meg over Real Madrid, og Real Madrid vant i 07/08.

Jeg er ikke noen medgangssupporter når jeg velger Sevilla som nytt favorittlag. Sevilla er fremdeles langt svakere enn Real Madrid og vil trolig være det i veldig lang tid.

Har overhodet ikke valgt klubb helt ut av det blå. Du får slutte med å ta ting helt ut av løse lufta, ironisk nok.

Skjønner ikke at jeg skal gjøre noe som helst om Espanyol tar ledelsen over Sevilla, det hadde ikke vært fryktelig overraskende.

Bedre lykke neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...