Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Hei! Har investert i et XFX 4890 og har planer om å klokke det maksimalt (uten volt mod), så har jeg 3 harddisker, en E8400 (OC: 4,1Ghz), 4 DIMM's, 4 vifter, et DVD-ROM osvosvosv. Holder 650W her? Jeg vet at det er et idiotisk spørsmål og det helt sikkert gjør det, men isåfall kan jeg returnere kortet innenfor den hendige "en ukes- tiden" eller slenge på en PSU ekstra i pakken. Eller kan dere bare finne den morsomme PSU-kalkulatoren som jeg har lett meg ihjel etter? Endret 26. juni 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) google -> PSU Calculator Endret 26. juni 2009 av nicoloco Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Huffda, så enkelt. Takk for at du tok deg tid. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Med glede! Svare på spørsmålet ditt er vel uansett at det skal gå fint, som du selv antyder! =) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Ja, jeg hadde en følelse på at det ikke var så veldig krevende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå