Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kan "playere" bli snille?

Gjest Guest_jente17_*

Anbefalte innlegg

Dere har sikkert rett, alle andre sier jo det samme. Han har jo ganske mye å gjøre på fritiden sier han så (jobb, trening ogsånt) jeg har liksom bare trodd på det..... Dum som jeg er.

Jeg får bare dø som en ensom jomfru:P nå er jeg drit lei, finner jo aldri noen ordentlige så....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange gutter på din alder er noen idioter, men ikke alle. Ta det med ro og ikke stress for mye med det.

De har jeg aldri vært borti, enda jeg er en sjenert og rolig jente. Jeg tror jeg titrekker meg slemme gutter elerno... Jaja, nå skal jeg slutte å klage :) Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_player_*

Jeg kan stå fram som en player her og si at det er fullt mulig å forandre seg.

Jeg er en gutt på 18 år, ligget med 7 jenter og rotet med flere titals. Fra jeg var 13 år har jeg drevet på med forskjellige damer, først begynte det med et forhold som 14 åring, der jeg hadde sex for første gang. Etter dette, i 4 år framover rotet jeg og hadde sex med det meste jeg fikk tak i, men plutselig møtte jeg en jente jeg aldri trodde jeg skulle få følelser for. hun er eller ikke noe særlig populær og stikker seg ikke noe særlig ut fra mengden, men jeg falt pladask!

hun var også ganske skeptisk til meg, men fikk også sterke følelser for meg. jeg vet også at Veninnene advarte henne mot meg. hun var også jomfru.

jeg er en helt annen nå, og det er kun hun som er i tankene. Og nå har vi vert sammen i over et halvt år :)

Lenke til kommentar
To uker er vel strengt tatt ikke så lenge?

nei, men må alikevel tenke på at jeg snart må ligge med han. Det som er hele poenget da....

Hvorfor må du ligge med han? Hvis han går fra deg nå bare pga du ikke vil ligge med han så er vell det til det beste?

Da fikk du hvertfall svaret ditt angående om han er en "player" fremfor deg eller ikke.

åja, måtte lese den en gang til :p

nei, men det er vel lenge for en player å være sammen med en jente i to uker uten engang å ha hintet til sex?

Ikke når "belønningen" er som her i ditt tilfelle å få "skryte" på seg ei jomfru.

...han sier jeg er spesiell, at jeg ikke er som alle de andre.

-hvem er alle de andre..? At du er spesiell er noe man kan si til alle. Funker hver gang, det. Da føler hun seg utvalgt, og spesiell. Men om man egentlig forandrer seg, ja se det tviler jeg på.

Du er jomfru. Det kan jo være en av de spesielle tingene. Du er også hard-kristen sier du, det kan også være et "skrytepunkt".

Du kan jo også være annerledes på en god måte, men jeg vil bare gi deg de "slemme" tingene en player kan finne på/tenke.

Tror du kan endre *han* med *Wisd0m*, kjenner meg så sykt igjen her at jeg lurer på om jeg kjenner deg :p

Okei, da spør jeg deg da. Hadde du kunnet gjort noe sånt? kjent en jente i 2 månder ikke ligget med henne, men alikevel vært sammen med henne bare for å ligge med henne?

Hehe, tror ikke det er deg. Kan ikke tenke meg at han sitter på et forum:)

Kjenner flere som har kunnet gått innenfor den "kategorien" der ja. At de snakker og flørter lenge helt til man når "målet". Da blir det plutselig ikke så spennende lengre og man "hopper" avgårde til neste mål.

Nå skal jeg ikke si at dette er slik han er. Jeg bare setter ting litt på spissen.

Lenke til kommentar

Hvis vennene dine sier at du burde holde deg unna han, så burde du kanskje gjøre det også. Selv om man er forelsket, så må man ikke miste hodet helt.

Hvis du allikvel velger å være sammen med han, så burde du vente lenge med å ligge med han. Det er bedre at han stikker fordi han ikke "får seg noe", enn at du velger å ligge med han også dropper han deg etterpå. Hvis han ikke har lyst til å vente, så er du tydeligvis ikke så spesiell for han allikvel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...