Svirre91 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Søker etter musikk som en kan kalle slik "rølpemusikk" (fyllemusikk), hvis jeg sier at Plumbo's Gul Volvo 240 og Sie Gubba's Helg, 240 & fest er slik musikk, så har dere i hvertfall sjangeren å se på... Noen som har sanger å meddele? :!: Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Nullskatesnylterne og Turboneger Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Nullskatesnylterne og Turboneger Hehe...godt forslag...;P Men mer sånn bygdemusikk tenkte jeg på...kunne godt ha skrivi det som tillegg syns jeg... Men bare spy på med forslag... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Vassendgutane er vel grufullt nok til at det sklir rett inn i spilleren Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ole Ivars er jo rølp på sitt rølpeste! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Vazelina Bilopphøggers er alltid stas herover, i hvert fall. Og vi hørte mye på Rånny och Ragge da vi var mindre. Og Trøste og Bære. Og Luxus Leverpostei. Rai rai, lzm. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Stenger denne tråden i henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Råne-, kjøre- og bilmusikk - Anbefaling og debattHusk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg