Gå til innhold

Min erfaring med å jobbe som hudpleiekonsulent.

Anbefalte innlegg

Vil bare dele min erfaring med å jobbe som hudpleiekonsulent. Jeg var på hudpleiekurs hjemme hos en venninne for noen måneder siden. Der fortalte hudpleiekonsulenten om karirieremuligheten. Hun fortalte at hun jobber for seg selv, når og hvor hun vil + tjener en god del penger. Dette hørtes litt for bra ut for å være sant tenkte jeg. Jeg var i en periode der jeg trengte en ekstrajobb for å dekke diverse regninger. Jeg tenkte at jeg ikke hadde noe å tape på å prøve. Og det angrer jeg ikke på idag, nå har jeg en jobb som i fremtiden kommer til å bli min fulltidsjobb der jeg bestemmer over min arbeidsdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Javel, hva går jobben din ut på da ? Hvor jobber du, og hvordan ?

Jeg drar hjem til folk og holder hudpleiekurs, den jeg er hos har invitert 2-4 st hjem til seg. Alle som har vært på kurs får tilbud om make-up veiledning. Man jobber selvstendig, det er altså du som bestemmer hvor mye du tjener. Man kan tjene opp til 50.000 før du må registrere deg som eget firma.

Man har også tilhørighet til et team som man kan gå på kurs sammen osv for å lære mer.

Det som gjør at dette fungerer er at det er veldig bra produkter, de aller fleste som begynner å bruke de fortsetter på grunn av kvaliteten.

Vi jobber for å berike andre kvinners liv enten med jobbmulighet eller bare fantastiske produkter.

Lenke til kommentar
Og nå skal du prøve å "verve" noen inn i den fantastiske pyramidespill-lignende bedriften din?

Tvilsomt, da jeg har klagd på tråden og tråden er fortsatt åpen.

Trodde et forum var til for å dele erferinger. Dette var min eneste hensikt. Dette er ikke en pyramide, det er ingen som tjener penger på noen, man jobber for seg selv som alle andre selvstendige næringsdrivende. Og jeg er ikke ute etter å verve noen. Når jeg fikk spørsmål om hva det var så svarte jeg enkelt å greit. Håper ikke at alle selvstendige næringsdrivende får de samme beskyldningene:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...