Gå til innhold

Call of Duty 4

e9

Anbefalte innlegg

noen andre en meg som fortsatt sitter på CoD4?

hva synes dere om den bugen som kommer av og til når du skytter men skytter ikke alikvell, når du ser på kill camen til den personen som dreper deg så ser du at du faktisk ikke fyrte av skuddene som på skjermen din at du gjorde?

samme gjelder for CoD world at war..

har ikke spillt så mye de tideligere CoD spillene online, men dette irriterer meg grenses løs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Det er fordi det ikke brukes skikkelige servere i dette spillet.

Det er en annen spiller som "hoster" kampene, og hvis linja han ikke

er så god, så vil han selv få en stoor fordel hvor han vil se ting litt før andre. Slik opplever hvertfall jeg det. Så det gjelder å gruppe seg sammen med noen med skikkelig linje ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Åssen tv spiller du på?? Det er stor forskjell på gammel tv, og ny HD LCD tv feks...

må nok si jeg sparrer penger opp til en HD tv!

for min tv er meget crappy for å si det på en litt ufin måte!

den er ikke noe bra..

Lenke til kommentar

Opplevde det samme som deg med gammel "kasse tv", men det forsvant med ny tv, en full HD 37" dantax lcd tv, til den nette sum av 3995,- ;)

Knallbra tv, bare synd at elprice ikke har flere, og de butikkene som har, tar nå 6995,-.... Skulle gjerne hatt en slik tv til :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...