Gå til innhold

Influensavaksine til alle! ...eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjenntar det jeg sa til deg i den andre tråden:"

Og her er jo en av grunnene til at ingen tar deg serriøst. Du kan ikke helt serriøst være så borte at du faktisk tror at han her sier at man skal bruke vaksiner som denne til å drepe folk? Han sier at ved bedre helsestell som bla. innkluderer vaksiner kan gjøre befolkningsveksten mindre. Noe i samme bane som at befolkningen gjerne ikke vokser i industriland.

Jeg er lei av at du bare legger ut videoer, som viser seg å være verdiløst piss som kun en blind NWO-religiøs kan tro på. Har du noe som helst håndfast eller troverdig å kommem med så kom med det. Det søppelet som du drar med deg inn på forumet kan du gjerne ta ett annet sted, det er rett og slett bare dritt. Lei av å måtte kaste bort tiden fordi folk ikke klarer å argumentere for noe og stoler blindt på youtube."

Fint at du spammer ned flere tråder med samme dritten

Lenke til kommentar

Gjenntar det jeg sa til deg i den andre tråden:"

Og her er jo en av grunnene til at ingen tar deg serriøst. Du kan ikke helt serriøst være så borte at du faktisk tror at han her sier at man skal bruke vaksiner som denne til å drepe folk? Han sier at ved bedre helsestell som bla. innkluderer vaksiner kan gjøre befolkningsveksten mindre. Noe i samme bane som at befolkningen gjerne ikke vokser i industriland.

Jeg er lei av at du bare legger ut videoer, som viser seg å være verdiløst piss som kun en blind NWO-religiøs kan tro på. Har du noe som helst håndfast eller troverdig å kommem med så kom med det. Det søppelet som du drar med deg inn på forumet kan du gjerne ta ett annet sted, det er rett og slett bare dritt. Lei av å måtte kaste bort tiden fordi folk ikke klarer å argumentere for noe og stoler blindt på youtube."

Fint at du spammer ned flere tråder med samme dritten

Hvis du etter å ha hørt hva Bill Gates sier, enda ikke klarer å forstå det, så er det ikke noe mer håp for deg.

Jeg har nå prøvd å advare mot vaksiner og også lagt ut flere videoer og annen dokumentasjon. Men alt jeg får høre er at mine argumenter er "piss" og at den dokumentasjonen og de videoene jeg legger ut er"piss"

Du får bare ta de vaksiner som kommer, og jeg må si at det som evt vil skje deg av bivirkninger er desverre vel fortjent.

http://www.youtube.com/watch?v=CMqYlnAiIUU

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

herzeleid:

Jeg tror ikke du skjønner hva du prater om og utsagnet gjøre "befolkningsveksten mindre" viser dårlig innsikt.

Er du klar over at med en befolkningsvekst på 1,7% (som for de fleste høres ut som et latterlig lavt tall) så snakker vi om en dobling av populasjonen etter 41 år. Det er dryøyt 1 1/3 (en og en tredjedels) generasjon. Det er en algoritme på barneskolenivå. Et hvert positivt tall har en doblingsrate. Det essentielle for all forståelse er å finne doblignraten. Folk sitter med gjeld opp til ørene uten å skjønne at det er doblingsrate på lånene deres, "det er jo bare 3,5% rente. Det kan da ikke være så farlig? :ermm:" Det har seg slik at når man dobler så får man 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, osv. Det skal ikke rare veksten til før den kan komme ut av kontroll.

På jordens overflate er det plass til mye mer folk enn vi har i dag, forurensning og søppel vil heller ikke bli et umiddelbart problem i løpet av de første de første to doblingene. Problemet er derimot at det ikke er resurser nok til å holde det gående i et kapitalistisk samfunn der flere og flere råvarer hvert år må gå over fra råvare til søppel for i det heletatt å holde økonomien gående. Uten vekst så kollapser økonomien for da kommer det ikke penger i omløp til å betale renters rente på gjelden. Pengene til å betale gjelden eksisterer ikke i cashloopen men må komme til i form av økonomisk vekst.

Det er ikke nok resurser til at milliardvis av mennesker kan ha en "fornuftig" levestandard. Alltid når det snakkes om hvor lenge naturressurser vil vare så er det feks kull i 500 år med dagens forbruksnivå, eller 30 år på olje med dagens forbruk. Doblingsraten for forbruk er ikke tatt med i beregningen og uten årlig økning i forbruk så kollapser hele samfunnet.

Problemet med dobling er at den siste doblingen er større enn all tidligere veksten tilsammen.

1+2+4+8 = 15 < 16 (som er doblingen av 8)

Ta eksempel i kull. Etter den siste doblingen i forbruk så brukes det mer kull i den perioden enn tilsammen for hele historien forut.

Resurssene vil ikke strekke til og selv et brød vil bli så mye verd at folk vil bli villig til å drepe for å få mat.

Det er mulig resursene kan strekke lenger i et system som ikke er kapitalistsik men som går ut på å skape langsiktige og gode løsninger og ikke kun på å skape fortjeneste. Spekulasjon i å lage varer med begrenset holdbarhet slik at folk må kjøpe nytt.

Kall det NWO eller hva du vil men hvis du skjønte hvordan ting henger sammen så ville du ikke avfeid at noen ønsker å finne en "endelig løsning på problemet". Problemet med løsningen er at den er hensynsløs og ikke gir mannen i gaten noen valgmuligheter.

Det er et toklassesystem, oss og dem, 1 eller 0, svart eller hvit rute på sjakkbrettet, fult eller tomt vannglass. Det blir ingen mellomting, ikke noe halvfult glass, ingen middelklasse.

Befolkningsveksten kommer til å flate ut av naturlige årsaker med tiden og det er muligens ikke det beste utfallet.

Det må uansett finnes en mer human løsning enn idéene til Bill Gates og co, men folk kan jo ikke bidra til en bedre løsning så lenge de tviholder på at alle maktfolk i verden har rent mel i posen sin. Vi får jo en optimal verden av at folk vender tilbake til stolen foran tv-skjermen og overlater verdensproblemene til folk som "skjønner seg på det".

Kort sagt: Jeg synes du skal lære deg om dobling og enkel logikk før du slenger dritt om andre vedrørende tema du ikke ar det minste snøring.

Det er masse NWO-skremselspropaganda der ute som tar ting helt ut av sammenheng og hyper det opp selv om det er enkelte sannheter i det. Derimot å påstå at det ikke finnes organiserte mennesker som jobber mot en "endelig løsning" for seg og sine er sjanseløst". Folk har jobbet mot slike mål siden første dag mennesket gikk oppreist og historien gir nok bevis. En ting er å være fanatisk konspiransjonsteoretiker, men det er minst like ille å være på den andre siden av gjerdet med påstander som "det finnes ingen korrupsjon eller konspirasjoner i verden, alt er fint, alle har rent mel i posen og god agenda for alt de gjør." Det sunne er å hoppe litt frem og tilbake over gjerdet for realitetene ligger et sted imellom.

Når det er sagt så detaljstyres menneskene i stor skala, for ved å begrense valgmuligheter så er utkommet forutsigbart. Noen mennesker kaller dette frihet, andre vet bedre. NWO er strengt tatt bare et overhypet fancy navn pådetaljstyring mennesker. Frihet til å velge det andre har valgt for deg.

En ting er sikkert, "verden går i dass" i løpet av en lang nok tidslinje. Enten kommer doblingsraten ut av kontroll eller så vil noen før eller siden lykkes med å sette sine ideologiske verdier ut i live. Naturen kommer uansett til å ordne opp i det selv.

Bill Gates har sort mel i posen sin og skjuler det med filantropi. Så opp til ham en gang for lenge siden, men da var jeg ung og skjønte ikke sammenhengen i hva han gjorde.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bad Cat: Hvis du leser hva jeg skriver vil du se at så og si all kritikken du kommer med til meg bommer ganske greit. Jeg har ikke på noe tidspunkt påstått at alt er bra, at ingen er korupte eller sammarbeider om felles mål osv. Jeg sier at det Baltazaar her forfekter er mer religion enn god analyse av fakta og at "kildene" han bruker gjerne har lite eller ingenting å gjøre med det den påstås å ha. Jeg sier også at jeg er lei av at han bare legger ut filmer uten kommentar når disse gang på gang viser seg å være søppel.

Det kan godt hende at det finnes noe som ligner på det NWO som fremstilles av mange. Men den organisasjonen han fremstiller er mer bygget på fantasi enn fakta. Dette vises veldig godt i hvordan all "dokumentasjonen" er kilder som er forvrengt til å passe til denne "religionens" virkelighet. Det vises også veldig godt i den generelle virkelighetsforståelsen han har og hvordan han kommuniserer med andre på dette forumet.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke ufeilbarlig og det kan godt være jeg har bommet. Forstod det som at du var langt over på ene siden av gjerdet. Det var uansett ikke ment som noen krenkelse mot deg som menneske

og ikke alt var ment som kritikk mot deg.

Mente hovedsaklig at det ikke var bra av deg å avfeie NWO-fanatikere - De har fakrisk mer rett enn de som påstår at "verden er fin" - og at du ikke fortår at enkelte toppfolk har eugenics som ideologi.

Jeg har lest en god del av hva Balthazar har skrevet de siste årene.

Det kan godt være han har sett for mye Alex Jones Show, men han har da likevel iallefall ett ben plantet på jorden.

Religion eller ikke. Så vidt jeg vet så er tallet på NWO fanatikere på vei mot 20% av befolkningen så det er noe du må lære deg å akseptere enten du vil eller ikke. Det kan godt være at det er en kortvarig trend. For min del er det blitt så mainstream å snakke om NWO at det nesten er flaut.

Det finnes en slags NWO men fanatikere driver febrilsk og tar ting ut av sammenheng for å få det til å passe bedre mot en NWO-agenda enn det som er realiteten. Den er ikke harmløs, men heller ikke like ekstrem som fanatikere vil ha det til.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler meg ikke krenket, så "no hard feelings" :)

Jeg har ikke til vane å avfeie alle jeg er uenige med og mye av NWO problematikken synes jeg er veldig interesang. Derfor har jeg lest en del rundt dette, det virker det som om mange andre på forumet så er kritiske til dette har gjort. Det jeg reagerer på er hvordan en person som Baltazaar kan være så skråsikker og nedlatende ovenfor de som ikke tror like blindt som han selv, uten å ha noen middels god dokumentasjon. Det er lov og sunt å være kritisk til makthaverne og dem som styrer i verden men da er det viktig å tenke nettop kritisk. Baltazaar er for meg ett typisk eksempel på en som har hoppet ned i den ene skyttergropa og svelger alt fra "sine" rått. Dette selv når "kildene" hans blir revet i stykker og han står igjen med lite annet enn troen.

Å stille spørsmål ved hvor makten ligger i samfunnet er sunt. Å påstå at myndughetene sprøyter luften vår for å forgifte oss, at vaksiner er for å drepe oss osv. hovedsaklig bygget på internettrykter og fantasi er direkte usunt.

Jeg så for en stund siden oppslag på nyhetsspeilet der de snakket om å holde en demonstrasjon mot bla. Chemtrails utenfor storginget. Jeg gleder meg.

Ser forresten gjerne en kilde på at 20% av befolkningen er "NWO-fanatikere".

Lenke til kommentar

Ja hvordan gikk det egenklig med svineinfluensa? Ble vi nesten utryddet? Tok det noen fler liv enn vanlig influensa? Og hva med Creutzfeldt-Jakobs (aka kugalskap hos mennesker) eller fugleinsluensa, SARS, ekoli, ebola, Y2K, ozonlaghullet, mangel på færskvann og krigene som skulle følge dette, afrikaniserte killerbees, den brune drapssneglen i Norge, osv.?

Hvor er alle forskerene og ekspertene som hauset opp hysteriet? hvor er det kritiske gravende media og jornalister som stiller disse til annsvar for sin skremmselspropaganda?

Er det noen som ser likhetene med dagens klimahysteri? Hva skjer med forskerene og ekspertene som hauser opp dette hysteriet hvis det viser seg å ikke stemme?

Og hva med de her på forumet som var med å svineinfluensahysteriet. Angrer dere? Hva vil dere si til de som påpekte at dette var helt likt de tideligere syksommshysteriene? Hvor stor troverdighet mener dere dere skal ha neste gang dere utaler dere om noe slikt? Har dere endret tenkegang? Vil dere hoppe like villig på neste hysteri, "fordi ekspertene og forskerene sier det"? Eller vil dere være mer kritisk neste gang?

Jeg kan love dere at det er ikke mange år til neste hysteri kommer opp. Og media kommer til å kaste seg på det og eksperter, leger og forskere kommer til å kappes seg imellom om å komme med de værste dommedagssenariene. Og høye dødstall kommer til å bli slengt til øst og vest og presenteres som nærmest fakta. Og appeal to authority kommer til å benyttes som hovedargumentasjonen fra saueflokken / de nyttige idiotene / tillhengerene av hysteriet, mot "skeptikerene".

Og ved neste hysteri kommer selvsagt også konspirasjonsteoretikerene til å hoppe på vogna og blande det sammen med masser av andre eksisterende konspirasjoner om det er aliens, USAs rejerings hemmelige organer, reptiler i menneskeforkledning eller en global hemmelig maktelite.

Tenk litt over det hysterikere, er dere egenklig så mye bedre enn konspirasjonsteoretikerene? Eneste forskjellen jeg ser er at dere stoler blindt på det "eksperter" kommer med i massemedia, mens konspirasjonsteoretikerene stoler blindt på alle de internettsider og youtubeklipp som kommer med konspirasjonsteorier,

Endret av flesvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisann, hopper inn hær jeg, synes vi menesker har blitt lurt rimelig mange ganger nå, virker som vi suger til oss det meste av det som kommer ut av kjeften fra politikere, eksperter, media, religiøse ledere osv..uten å stille det minste spørsmål til hva som ligger mellom og bak disse fortryllende ordene fra disse fortryllings mesterne =)...ja man kan si i dette tilfellet at "jeg har nå tatt vaksiner og har aldri hatt noen bivirkninger eller noe som helst", det som er problemet er at vi alle er bygd litt forskjellig og har forskjellige utgangspunkt. Det er jo også slik at noen giftstoffer virker raskt og noen sakte, de fleste jeg har snakket med har blitt dårlig etter vaksina og jeg ser også sjangsen for at disse stoffene som brukes kan medårsake en sakte nedbygging av imunforsvaret.

Vet ikke om dere har sett denne videoen nedenfor men synnes den var litt morsom_takk

Endret av Ibbe
Lenke til kommentar

jeg ser også sjangsen for at disse stoffene som brukes kan medårsake en sakte nedbygging av imunforsvaret.

Det er nettopp dette som er en av hensiktene med vaksinen, det er slett ikke meningen at alle skal dø med det samme.

Om det hadde skjedd, så ville jo de fleste nekte å ta vaksinen etter at de så at folk døde av den, men siden vaksinen er designet slik at det skal skje over tid så vil jo ikke folk tro på oss "konspirasjonsteoretikere" Og eliten vil kunne vaksinere flere uten at folk aner at noe er galt.

En annen ting er jo at sett fra "elitens" synspunkt så er jo det beste at det tar lang tid og at folk går lenge syke før de dør, da kjøper de gjerne flere legemidler og medisiner, og det blir mer penger å tjene for medisinselskapene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

jeg ser også sjangsen for at disse stoffene som brukes kan medårsake en sakte nedbygging av imunforsvaret.

Det er nettopp dette som er en av hensiktene med vaksinen, det er slett ikke meningen at alle skal dø med det samme.

Om det hadde skjedd, så ville jo de fleste nekte å ta vaksinen etter at de så at folk døde av den, men siden vaksinen er designet slik at det skal skje over tid så vil jo ikke folk tro på oss "konspirasjonsteoretikere" Og eliten vil kunne vaksinere flere uten at folk aner at noe er galt.

En annen ting er jo at sett fra "elitens" synspunkt så er jo det beste at det tar lang tid og at folk går lenge syke før de dør, da kjøper de gjerne flere legemidler og medisiner, og det blir mer penger å tjene for medisinselskapene.

Men kan du bevise at det finnes stoffer i vaksinen som har denne efekten, hva er de beste argumentene man kan finne for å gjøre våre med mennesker bevist på dette uten å bli sett på som en løgnfarer o.l?

Lenke til kommentar

Men kan du bevise at det finnes stoffer i vaksinen som har denne efekten, hva er de beste argumentene man kan finne for å gjøre våre med mennesker bevist på dette uten å bli sett på som en løgnfarer o.l?

Det kommer jo litt an på hvilken vaksine du mener, men vaksiner generelt er skadelige uansett.

Du kan jo lese litt mer på denne siden.

http://www.vaccinetruth.org/new_page_3.htm

Lenke til kommentar

Det kommer jo litt an på hvilken vaksine du mener, men vaksiner generelt er skadelige uansett.

Du kan jo lese litt mer på denne siden.

http://www.vaccinetruth.org/new_page_3.htm

mener infulensa vaksina først og fremst

Lenke til kommentar

Du mener at vaksiner er dårlig for oss? Tror det er en idé å forstå hvordan vaksiner fungerer før man kommer med konspirasjonsteorier om at myndighetene prøver å drepe oss.. Det blir ikke spesielt troverdig. Ihvertfall ikke å trekke inn Bill Gates av alle folk! laugh.gif En vaksine er kort sagt en innsprøyting av bittesmå doser av det samme viruset/infeksjonen som vi vil kroppen skal lære seg å ta hånd om. Det blir i konseptet det samme som om vaksinen aldri hadde funnet sted, infeksjonen har kommet og kroppen har brukt lang tid på å bli immun.

Det betyr at neste gang infeksjonen kommer så vet immunapparatet hvordan det tar hånd om faren. Det er evolusjon i praksis dette.

Hvilke andre farer en vaksine kan forårsake kan jeg ikke overhodet forstå. Det ville isåfall ha vært samme faren som om vedkommende aldri hadde tatt vaksinen og hadde fått infeksjonen "helt naturlig". Ser ikke forskjellen egentlig for å være helt ærlig.

Selv har jeg aldri tatt noen vaksine bortsett fra BCG i 9ende klasse, såvidt jeg vet. Mulig jeg tok noen da jeg var liten.

Influensavaksinen tok jeg aldri heller og ble heller ikke syk i fjor. I år har jeg forsåvidt hatt en bakterieinfeksjon som har vart i minst en måned nå. Men det har vært mer som en forkjølelse egentlig, noe såsi alle rundt meg også har hatt.

Edit: En reduksjon av antall mennesker på jorda er uansett en god ting. Overbefolkning øker sjansene for epedimier og gir i prosent større sjanse for at virus og bakterier utvikler seg og blir immune mot immunforsvaret for folk "flest". Dette er også evolusjon i praksis. Blir det for mye mennesker så kommer epedimier og massevis av jordas befolkning dør ut. Bortsett fra de som er immune, som igjen fører sine gener videre. Dette skjedde også under svartedauen og spanskesyka. Og har sannsynligvis skjedd i millioner av år også.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...