Hansy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har i det siste lagt merke til at mange eldre sanger får nytt liv, gjerne som trance, techno, dance, og generelt, elektronica...finnes selvfølgelig noen få eksempler, som rap, hip hop, og rock. Da tenker jeg at noen nye artister bruker samme melodi, og gjerne samme stemmer som originalen. Hvis dere vet sanger som har fått nytt liv, så fyr på her, gjerne spotifylink Fyll ut slik: Originalen øverst, kopien nederst, type: "Gammel Artist - Sangnavn Ny artist - Sangnavn" Starter jeg da Rockwell - Somebody`s watching me Beatfreakz - Somebody`s watching me FYR PÅ FOLKENS! Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 nora Brockstedt - voi voi ( gammal) superstars - voi voi ( ny ) og eg skal ikke beggyne på listen til weird al ^^ Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Kom over en ny sang nå nylig, kun for å hedre vår alles døde superstjerne; Micheal Jackson og Paul McCartney - Say say say Hi tack - Say say say (wating 4 u) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Må jo ha med: Samantha Fox - Touch me Günther - Touch me Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Selvfølgelig, klassiker! Fyrer inn: POD - Youth of the Nation Pulsedriver - Youth of the nation Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hørte en slags cover av The Cure - Close To Me nå nylig. Tror det må ha vært Lady Sovereign - So Human. Lenke til kommentar
Disruptard Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Dio - Holy Diver Killswitch Engage - Holy Diver Ikke skyt meg, er selv Dio-fan men Killswitch Engage's cover av Holy Diver syns jeg er fantastisk bra. Vet det er veldig delte meninger om den, men jeg syns den er veldig bra utført. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tror ikke det er snakk om streite coverlåter, mer a la omarbeidinger av låter, som . Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tror ikke det er snakk om streite coverlåter, mer a la omarbeidinger av låter, som . Originalen er en av verdens beste låter, det der var bare irriterende egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå