Ingemann Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har prøvd å brenne mpeg til svcd, men får opp feilmelding om at jeg trenger plug in for mpeg-2........ har lastet ned: mpg-2/svcd, men nero får det tydeligvis ikke med seg! Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
zenzor Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har selv hatt det samme problemet. Sjekk om du har lastet ned plugin for din nero versjon. Det er også ofte at det er en feil med plugin du har lastet ned. Prøv og dra ned alle nero svcd pluginnene du finner og kjør en og en til det virker. Ps. du må avslutte nero for hver gang du prøver en ny plugin. Prøv søkeord: nero svcd codec, nero svcd plugin osv. Lykke til! :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 zenzor: Du må fikse avetaren din, den er altfor store. Les retningslinjene nr 9 Avaterer skal ikke overstige 50*50 pixler, 6kb Lenke til kommentar
Ingemann Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 var feil med plug-in. lasta ned en ny og den fungerte. Takk, takk :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå