Gå til innhold

Ønsker kritikk på PS-bilde

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde et sitat i hodet når jeg arbeidet med dette. "In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on." - Robert Frost. Kritikk ønsket på bildet som er lagt ved. Positivt/negativt. Tips som jeg kan bruke senere. Din tolkning (om du finner noen relatert til sitatet/bildet).

Eneste jeg lurer på med akkurat dette er faktisk hvorfor jeg har vært så ekstremt nøye med å fargelegge noen "streker" som går igjennom det hjertet man ser, men for det meste er hjertet dynket med grått. Svaret er sikkert simpelt å se.

Takker på forhånd :)

EDIT: Litt elendig norsk.

post-98923-1245978035_thumb.jpg

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Effekten var stilig, og det ser ganske tøft ut. Hjertet og budskapet/sitatet skjønte jeg ikke.

Bildeteknisk:

Slik det er nå ønsker jeg å se mer av det som er på høyresiden. Om utgangspunktet/utspringet hadde vært tynnere tror jeg det ville vært bedre. Jeg ser for meg at det hadde passa med en tynn tråd som kommer inn fra høyresiden, og går over i det du har laga nå.

Ville kanskje også hatt noe annet enn et kvadratisk format. Her er det mye action, og kvadratiske formater forbindes ofte med ro og stille harmoni.

For å si det kort: avslør mer av det som er til høyre, da får du samtidig et mer passende format.

Jeg har for øvrig liten peiling på "visuell kreativitet", så at jeg ikke skjønte budskapet må du ikke ta så tungt :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liker veldig godt effektene og fargene du har brukt i bildet ditt, kunne kanskje ønsket at du brukte litt mer av luften på venstre siden, eller redusert litt av strekene på høyre siden. For meg blir det litt tungt og uproposjonert. Men absolutt et veldig tøft uttrykk! :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...